Hendrik-Jan schreef:Dank je, dank je.
Ik mis die Nitrons niet onder de auto.
Waarom niet? Op de Opel heb je die wel gemonteerd. Wil je nu beweren dat de Lotus beter ligt zonder die dingen? Zo ja: leg even uit.
Nico
Ik vond die standaard schokbrekers van de Speedster niet bij de auto passen. Vooral bij hobbels in de bocht op de snelweg had ik het gevoel dat ik hem kwijt raakte. En ik vond hem af en toe te "comfortabel".
Bij de Elise heb ik dat gevoel met die hobbels niet en ook lijkt de Elise minder last te hebben van de lastenwisseling.
Natuurlijk zal de Elise ook strakker sturen met Nitrons maar ik vind het dan de investering van (all in) € 2.000,- niet waard.
Bij de Speedster is het een absolute must en is het de investering meer dan waard!
Hehehe, just teasing
Mijne doet het inmiddels ook weer, zelfs bij kutweer. Heb dit weekend enorm genoten van de "sigaar". Vond het geluid aanvankelijk wat subtiel, maar daar kom ik van terug. Zodra de motor goed op temp. is, knettert 'ie er vrolijk op los. Moet nog steeds erg wennen aan het bochtengedrag, maar durf wel steeds verder te gaan. Volgens mij "noobt" 'ie elke Speedster met gemak (ok, ok, niet de Rikster en de Hermanster)
nu nog een ibiza fr........over een paar maandjes de leon fr(met een chippie)
en idd ik rij regelmatig in de autoos van die ouwe!!!!!zou iedereen doen toch?????
en gelukkig is ie vrij makkelijk(ben ik natuurlijk ook wel een enorm goede rijder )dus wissel ik vaak af!!!!!
vindt het speedstertje helemaal te gek!!!!!!in 1 woord SUPER!!!!!!