Ik weet niet wat jullie denken, maar bij mij gaan alle waarschuwingslichtjes rood branden als ik dit lees
Hallo,
Ich interessiere mich sehr für Ihr Auto. Ich will es kaufen. Ich werde kommen können und werde es auf in auf zu 10 Tagen wählen können. Bitte geben Sie mir Ihren vollen Namen, Adresse, Telefon und Bankkonto genau schildert so ich kann deponieren 2000 EUR, damit Sie das Auto für mich reservieren können, bis ich komme, es zu sehen. Ich werde die Einzahlung verlieren, wenn ich beweisen werde, ernst zu nicht sein. Aslo bitte prüfen und schicken Sie mir den geprüften fahrzeugbrief, eine Kontrolle auf insurrance und Registrierung zu machen. Einige mehr detalied Fotos vom Auto wären auch groß. Ich werde von Niederlande kommen.
Vielen Dank!
Nou, zijn duits is ook niet best want het zit vol fouten
Letterlijke vertaling: (voor zover ik kan opmaken uit zijn verhakkeld duits)
Hallo,
Ik interesseer me zeer voor je auto. Ik wil hem kopen. Ik zal komen en zal in 10 dagen kunnen beslissen. Aub geef me uw volledige naam, adres, telefoon en bankrekeningnummer zodat ik 2000 euro kan storten om de auto voor mij te reserveren tot dat ik kan komen om hem te zien. Ik zal de aanbetaling verliezen, wanneer ik bewijs niet eerlijk te zijn. Stuur me na kontrole aub de wagendokumenten, verzekeringspapieren en registratiedokumenten. Enkele meer gedetailleerde foto's van de auto waren ook goed. Ik zal van Nederland komen.
Zeer bedankt.
Niet op ingaan. Zijn wrs Afrikanen die het gemunt hebben op je auto zonder te betalen. Gebeurt hiet in NL ook heel vaak via Marktplaats.nl op diverse goederen.
Ik heb hem beleefd geantwoord dat een voorschot niet nodig is. Dat papieren enkel na verkoop samen met de wagen worden meegegeven. En als hij mijn wagen wil kopen, hij het geld eerst via een betrouwbare bank op mijn rekening moet storten, ofwel baar geld in euro's moet meebrengen
Vreemd genoeg blijft het antwoord uit
Afhankelijk van de testrit waarschijnlijk een Astra Twin Top. Ik kan open blijven rijden, mijn vrouw kan er ook met rijden, en mijn dochter kan ook mee op uitstap
Pipo schreef:Afhankelijk van de testrit waarschijnlijk een Astra Twin Top. Ik kan open blijven rijden, mijn vrouw kan er ook met rijden, en mijn dochter kan ook mee op uitstap
Iedere keer als ik in mijn kelder kom en tegen de spiegelende bodem van mijn Speedster aankijk, doet mijn hart pijn Ik balanceer nog ieder moment tussen verkopen en niet verkopen Als ik hem verkoop hoop ik hem nooit meer weer te zien, want niemand gaat hem zo onderhouden als ik. En dat zou ik niet kunnen verdragen