MAARTENMEMORIAL 2007
MAARTENMEMORIAL 2007
Ik zie op de site dat er een rit naar Zandvoort wordt georganiseerd, maar verder is het mij onduidelijk wat de activiteiten zijn. Weet iemand meer?
MM website
Vorig jaar ook aan meegedaan, is fantastisch!!
Vorig jaar ook aan meegedaan, is fantastisch!!
We hebben helaas slechts een beperkt aantal plaatsen tot onze beschikking (100) en willen niet verder groeien omdat dit tot allerlei logisitieke / organisatorische problemen zou kunnen leiden.
Omdat de MaartenMemorial al een paar jaar meegaat en dus ook steeds meer bekendheid verwerft zien we dat het aantal inschrijvingen per jaar stijgt.
Voor dit jaar zitten we inderdaad zo goed als vol.
Het heeft echter absoluut wél zin je in te schrijven!
We zetten je op de reservelijst: als er iemand uitvalt benaderen we je met de vraag of je tijd hebt / kunt maken om alsnog mee te doen.
Sorry, dat is het enige wat we je op dit moment kunnen bieden. Uiteraard is het zaak om voor editie 2008 de website regelmatig te checken en er als de kippen bij te zijn
Omdat de MaartenMemorial al een paar jaar meegaat en dus ook steeds meer bekendheid verwerft zien we dat het aantal inschrijvingen per jaar stijgt.
Voor dit jaar zitten we inderdaad zo goed als vol.
Het heeft echter absoluut wél zin je in te schrijven!
We zetten je op de reservelijst: als er iemand uitvalt benaderen we je met de vraag of je tijd hebt / kunt maken om alsnog mee te doen.
Sorry, dat is het enige wat we je op dit moment kunnen bieden. Uiteraard is het zaak om voor editie 2008 de website regelmatig te checken en er als de kippen bij te zijn

Als je de lijst doorloopt zie je dat ook Stevenflappy zich heeft aangemeld. Zou de nieuwe bolide dan al over 2 weken klaar zijn?van dijk schreef:Ik denk dat je te laat bent.
http://memorial.plant.nl/index.php?opti ... =109&Itemi

Nico
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
in de MM lijst is alles relatief. Zo'n Elise is pas echt een mondaine bak als je http://memorial.plant.nl/index.php?opti ... &Itemid=58 dit lijstje moet gelovenRotax schreef:Speedster is toch geen normale auto?![]()
4 augustus - MaartenMemorial 2005 - www.maartenmemorial.com
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Hé Maik, idd ik zie dat je nog vrolijk en wel op de website staat. Dit is het laatste jaar met een houtje-touwtje administratie en vijf verschillende databazen. Mijn lijst van aanmeldingen is echter leidendMaik schreef:Cool, ze zetten mij er gewoon bij als ere-lid ofzo, ik heb mij niet eens aangemeldvan dijk schreef:Ik zie dat Maik in mijn auto rijdtHeeft die ook is een leuke dag
![]()
Mijn werkgever is wel weer gevraagd om te sponsoren trouwens

Seb
4 augustus - MaartenMemorial 2005 - www.maartenmemorial.com