Open hus bij Lotus Lochum
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ieder zijn smaak. Ik vond het zilver zo vies en goedkoop staan. Het is echt verf van niks. Nu het gespoten is glim het en het makkelijk schoon te houden. Mijn midden consol is gewoon metallic grijs gespoten.Marcel schreef:Vindt de mensen creatief, maar ik vindt gewoon zilverkleurig panelen in het interieur toch wel het mooiste moet ik zeggen.
De opkomst van Oranje Speedsters was opvallend hoog te noemen. Was een geslagde middag. Een paar bekende en een paar nieuwe mensen leren kennen. Ja was leuk. Op naar de volgende meeting op 4 juni in Zeist.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja dat het geen prachtige lak is ben ik met je eens, en idd alles zilver metallic laten spuiten zal het zeker mooier maken !!speedster schreef:Ieder zijn smaak. Ik vond het zilver zo vies en goedkoop staan. Het is echt verf van niks. Nu het gespoten is glim het en het makkelijk schoon te houden. Mijn midden consol is gewoon metallic grijs gespoten.Marcel schreef:Vindt de mensen creatief, maar ik vindt gewoon zilverkleurig panelen in het interieur toch wel het mooiste moet ik zeggen.
De opkomst van Oranje Speedsters was opvallend hoog te noemen. Was een geslagde middag. Een paar bekende en een paar nieuwe mensen leren kennen. Ja was leuk. Op naar de volgende meeting op 4 juni in Zeist.
Jij hebt dus al het kunststof in je auto wat zilver was gedemonteerd en laten spuiten

- speedster
De prijs? Voor mij was het voor niks. Mijn maatje is spuiter in de garage waar ik vroeger gewerkt heb. Ik heb hem geholpen met verhuizen en een garage bouwen enz. We zijn een hechte groep met een man of tien en hebben veel voor elkaar over. Denk aan monteur, spuiter, schade monteur en een auto hifi inbouwer. Ik zelf ben ook monteur geweest en doe alles zelf aan de auto zolang ik dat kan. Mag nog steeds op de brug en krijg alles voor inkoop voor mij zelf.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja dat is lekker...............speedster schreef:De prijs? Voor mij was het voor niks. Mijn maatje is spuiter in de garage waar ik vroeger gewerkt heb. Ik heb hem geholpen met verhuizen en een garage bouwen enz. We zijn een hechte groep met een man of tien en hebben veel voor elkaar over. Denk aan monteur, spuiter, schade monteur en een auto hifi inbouwer. Ik zelf ben ook monteur geweest en doe alles zelf aan de auto zolang ik dat kan. Mag nog steeds op de brug en krijg alles voor inkoop voor mij zelf.

- Pascal
Het was een geslaagde dag zondag, de lotusjes stonden als juweeltjes op het gras en scheurden als racewagens over het asvalt.
Ook de puzzelrit die ze hadden uitgezet was prachtig met mooi bochten werk
er bij en niet te vergeven een omgeving die zeer mooi te noemen is.
Al bij al een dag om niet te vergeten.
Ps: Jans bedankt om mijn speedster op forum te zetten (heb ik jou hier toestemming voor gegeven)
grapje.
Ook de puzzelrit die ze hadden uitgezet was prachtig met mooi bochten werk
er bij en niet te vergeven een omgeving die zeer mooi te noemen is.
Al bij al een dag om niet te vergeten.
Ps: Jans bedankt om mijn speedster op forum te zetten (heb ik jou hier toestemming voor gegeven)

Laatst gewijzigd door Pascal op 25 apr 2005 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.