Ja dat is echt zo....je hebt de competition mode, die naar mijn weten alleen bedoeld is om te zorgen dat je niet de bocht uit vliegt, maar verder wel wielspin etc toestaat..........en je hebt de off mode....
Verder slaat hij wat mij betreft de plank finaal mis mbt dat de auto als GT een absolute mislukking is, definitie van GT:
Gran Turismo, meestal afgekort als GT is een type auto. Een GT is een wagen die gemaakt is om grote afstanden op hoge snelheid af te kunnen leggen. Het is een sportieve wagen, maar die in tegenstelling tot een echte sportwagen niet volledig gericht is op prestaties ten nadele van comfort.
En ik kan je vertellen, als deze auto iets heel goed kan is het heel hard lange afstanden afleggen
Hij weegt trouwens 100 kg minder als hij zegt, hij heeft wel gelijk dat dat te zwaar is, zeker als je het vergelijkt met een Speedster/elise....maar dat maakt hem juist meer GT ipv sportwagen.
Wat betreft vakjes, tussen de stoelen zit nog een flink vak waar ik altijd mijn portemonee en telefoon in leg
Een zes cilinder ? die opmerking kan ik niet plaatsen, de motor presteert goed en andere testen zeggen ze dat hij klinkt als een 6 cilinder...dus wat is het voordeel ?
Tja nooit kopen voor 45k ? vraag me af wat er voor vergelijkbare alternatieven zijn in deze prijsklasse........
Bumper aan de grond gebeurd inderdaad vrij snel.....
Persoonlijk vindt ik het gewoon een goed smoelende, goed rijdende auto, maar zeker geen sportwagen.....maar of Opel dat wilde na de speedster