Gespot bij van der Kooi
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Doet dat niet pijn Steven om je auto in deze (voorlopige) staat te zien?
Mijn Speedster is eindelijk ook bij de hersteller binnengebracht.
Ik heb meer dan 8 weken moeten wachten op een nieuwe deur !!!?
En ik kan u verzekeren het doet me pijn om mijn Speedster af tegeven ( ben er precies verliefd op
)
In ieder geval je hebt de mooiste kleur voor een sportwagen gekozen WIT !!! ik had dezelfde keuze gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat !!!
Heb je al een naam voor je witte bom ??
"Speedstige" of " Exeedster"
Mijn Speedster is eindelijk ook bij de hersteller binnengebracht.
Ik heb meer dan 8 weken moeten wachten op een nieuwe deur !!!?
En ik kan u verzekeren het doet me pijn om mijn Speedster af tegeven ( ben er precies verliefd op

In ieder geval je hebt de mooiste kleur voor een sportwagen gekozen WIT !!! ik had dezelfde keuze gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat !!!
Heb je al een naam voor je witte bom ??
"Speedstige" of " Exeedster"
- stevenflappy
- Contacteer:
Nee valt eigenlijk wel mee, vind het cool dat je dit allemaal heb mee kunnen maken. Soort "American Hotrod" maar dan dichtbij en zonder gesloten deuren.
En je weet natuurlijk waar je heen gaat!
Wat ik wel vaak moeilijk vond was het eindprodukt voorstellen, eerst met het kiezen van de kleur, maar naderhand ook met de luchthapper, enz...
Het is gewoon moeilijk om te zien waar je heengaat en zeker als je weet dat het niet echt makkelijk te herstellen is... Maar nu zie je gewoon de auto vorm krijgen, vond de luchtahpper aansluiting op het coupe-gedeelte echt schitterend en de luchthapper zoals die vandaag was ook.
Verder nog even met de man gesproken die vandaag met het dak bezig was, die vond het gaaf om hieraan te werken, was weer eens iets anders.. Maar is gewoon leuk om die betrokkenheid te zien bij de mannen die met je auto bezig zijn. Dat geeft wel vertrouwen!
En je weet natuurlijk waar je heen gaat!
Wat ik wel vaak moeilijk vond was het eindprodukt voorstellen, eerst met het kiezen van de kleur, maar naderhand ook met de luchthapper, enz...
Het is gewoon moeilijk om te zien waar je heengaat en zeker als je weet dat het niet echt makkelijk te herstellen is... Maar nu zie je gewoon de auto vorm krijgen, vond de luchtahpper aansluiting op het coupe-gedeelte echt schitterend en de luchthapper zoals die vandaag was ook.
Verder nog even met de man gesproken die vandaag met het dak bezig was, die vond het gaaf om hieraan te werken, was weer eens iets anders.. Maar is gewoon leuk om die betrokkenheid te zien bij de mannen die met je auto bezig zijn. Dat geeft wel vertrouwen!
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: