drie jaar bijna nu dat ik er verschrikkelijk veel plezier van gehad heb..
maaaar... ik heb met een exige gereden en daar gaan, na een beetje sparen, de handjes van kriebelen

dus zet ik, met enige spijt, mijn knuffelmachine te koop:
120000 km,
zelf aangekocht @68000km,
ongevalvrij en zonder geheimen
geliefd en maniakaal onderhouden bij Lotus handelaar (om de 15000km, - volsynthetische olie Castrol TWS, OHB & fakt beschikbaar)
- altijd in garage gestaan
- volledig standaard motor @148pk, altijd netjes warm gereden bij koude motor
- Nitron "Sport" ophanging enkelvoudig regelbaar, zwaartepunt van de wagen een beetje verlaagd

- steering rack riser plaatjes tegen de bumpsteer
- Lotus sport regelbare voorste anti-roll bar
- exige settings voor de geometrie voor een heeeerlijk neutraal gedrag in de bochten (vs. de standaard lichte onderstuur & vage feedback rond de rechtuit)
- Goodridge stalen remleidingen
- dot 5 remolie (castrol SRF)
- pagid RS14 remblokken (recent geplaatst),
- leuk: ProBax zwart stoffen zetels (de nieuwe Lotus standaard, uitstekend materiaal! veel beter voor de rug als originele zetels bij lange etappes),
- alle terugroepacties uitgevoerd ("HT" velgen achter, vacuum remslangen incl.)
- veel preventief werk mbt. de kleine dingen die soms dreigen fout te gaan (na vele forumparanoia's

- gegarandeerd waterdichte softtop

- meer akoestisch comfort door in de GB in zeer beperkte oplage gemaakte "doorpins", dus de deurtjes sluiten nu een stuk beter en "slaan" niet meer bij putten in de weg
- pas groot onderhoud gehad,
- koppeling net vervangen wegens versleten druklager
- nieuwe banden (originele bridgestones)
- laatste technische keuring 11/2006
- aan de binnenkant van de wagen heeft wel een klein beetje patina maar zeker niet overdreven, en buiten vooraan wat stonechips, ook standaard meegeleverd

- vooraan is de opel "V" verwijderd, achteraan staat het logo er nog wel op
- het was de bedoeling alle optimalisaties die ik wou aanbregen, ook "reversiebel" te maken, dus zijn ALLE originele onderdelen zoals de beige lederen zetels, de bilstein schokdempers, en ook het opel logo van vooraan indien gewenst bijlgeleverd..
prijs voor België: 17900€
als er nog verdere vragen zijn kan je me mailen (acayman at yahoo) of een PM sturen

Groeten,
Axel