Maik schreef:Waar er maar plek is! Het ligt dicht tegen het centrum aan, dus parkeren is moeilijk. 1 van de eenrichtingsverkeerszijstraatjes is een optie, of in een vak van de hoofdstraat zelf. Pas op want het is of betaald parkeren, of voor vergunningshouders.
Moraal van het verhaal: zoek het zelf maar uit
En dan ook nog om het verhaal wat vrolijker te maken: drie keer naar Lotus Amsterdam gereden. Twee keer controle op de Amsteldijk en 1 keer op de Gooiseweg. Tel uit je winst
Groeten,
Nico
Ben een paar keer de lul geweest op de amsteldijk.Geen idee waar ze staan! jij?
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Ik ben toch ook al aardig wat keren bij vd Kooi geweest daar, en ik vroeg mij al af waarom iedereen zich daar zo truttig aan de snelheid hield?
Ik rij er altijd wel minimaal 70, en nog geen bon gezien... ik let er wel altijd super op, want het is inderdaad een weg die vraagt om aandacht van die snorren....
Maik schreef:Waar er maar plek is! Het ligt dicht tegen het centrum aan, dus parkeren is moeilijk. 1 van de eenrichtingsverkeerszijstraatjes is een optie, of in een vak van de hoofdstraat zelf. Pas op want het is of betaald parkeren, of voor vergunningshouders.
Moraal van het verhaal: zoek het zelf maar uit
En dan ook nog om het verhaal wat vrolijker te maken: drie keer naar Lotus Amsterdam gereden. Twee keer controle op de Amsteldijk en 1 keer op de Gooiseweg. Tel uit je winst
Groeten,
Nico
ohjeetje.. schreef:
Groeten,
Nico
OOOOOOOOH zijn dat ze bedankt Martin wat ben jij toch aardig.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Ik wens je heel veel rijplezier in je aangepakte gebakje! Hopenlijk kan je er nu weer ruim 100.000 kilometer mee rijden zonder dat iemand schade veroorzaakt.