MM
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Carrera GT's zijn wel redelijk bekend/berucht er om dat ze vrij heftig om kunnen komen als ze eenmaal de tractie verliezen.
Als je beetje zoekt op het net dan vind je genoeg voorbeelden van dit type die zo ergens in een boom of vangrail zijn gehangen.
Natuurwetten kan je tot een punt 'duwen' en dan houdt het toch echt op.. En ESP/whatever houdt het zaakje dan ook niet meer
Die grens was afgelopen maandag alleen nogal laag, vooral op dat stuk bij de chicane, want dat was echt spiegelglad.
Bye, Arno.
Als je beetje zoekt op het net dan vind je genoeg voorbeelden van dit type die zo ergens in een boom of vangrail zijn gehangen.
Natuurwetten kan je tot een punt 'duwen' en dan houdt het toch echt op.. En ESP/whatever houdt het zaakje dan ook niet meer
Die grens was afgelopen maandag alleen nogal laag, vooral op dat stuk bij de chicane, want dat was echt spiegelglad.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Ik heb mijn foto's en twee filmpjes ook eindelijk online staan. Verwerken van het filmmateriaal was een beetje veel werk, maar ik ben wel blij met m'n setup. Beeldkwaliteit is echt top (natuurlijk minder van te zien op het web), zo te gebruiken voor op een DVD 
http://www.verboom.net/div/20070806-mm2 ... ex_nl.html
Dag zelf was echt geweldig, alleen maar positieve reacties, dus dat was weer top. Iedereen met een grote smile naar huis
Mark

http://www.verboom.net/div/20070806-mm2 ... ex_nl.html
Dag zelf was echt geweldig, alleen maar positieve reacties, dus dat was weer top. Iedereen met een grote smile naar huis

Mark
C30-94@0.55bar
-
- Actief lid
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
- Locatie: Huizen
Hallo Mark,markv schreef:Ik heb mijn foto's en twee filmpjes ook eindelijk online staan. Verwerken van het filmmateriaal was een beetje veel werk, maar ik ben wel blij met m'n setup. Beeldkwaliteit is echt top (natuurlijk minder van te zien op het web), zo te gebruiken voor op een DVD
http://www.verboom.net/div/20070806-mm2 ... ex_nl.html
Dag zelf was echt geweldig, alleen maar positieve reacties, dus dat was weer top. Iedereen met een grote smile naar huis
Mark
Prachtig filmpje waarin te zien is wat deze auto's op nat kunnen met een geoefende rijder natuurlijk. Rijdt Arno voor je? Wel lef om op het natte rechtuit volgas te gaan....
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
Ja, voor een deel zit Arno idd voor me.Prachtig filmpje waarin te zien is wat deze auto's op nat kunnen met een geoefende rijder natuurlijk. Rijdt Arno voor je? Wel lef om op het natte rechtuit volgas te gaan....
Maar dat is niet vol gas hoor, bij droge weg haal je veel hogere snelheid op het rechte stuk.
Dat is later in gemonteerd. Er zijn ook systemen die direct over de videofeed heen projecteren, maar die zijn meestal erg lelijk in hun overlay en je kunt er vrijwel niets aan instellen. Met de setup die ik nu heb ben je heel flexibel in hoe je je video eruit wilt laten zien.Erg cool, Mark! Is de feed rechtstreeks naar de camera of monteer je dit er later in?
Mark
C30-94@0.55bar
-
- Actief lid
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
- Locatie: Huizen
Hi Andre,
om de informatie te loggen gebruik ik een DL1 van RaceTechnology:
http://www.race-technology.com/dl1_2_27.html
Daarnaast gebruik ik een solid state video recorder van Chasecam voor het opnemen van de beelden:
http://www.chasecam.com/pdr/pdr100.htm
Met daaraan een bullet cam met een Sony CCD die een full-pal signaal levert (752x582).
Als je die informatie dan wilt combineren gebruik ik daar het pakket TrackVision voor:
http://www.trackvision.net
Met die combinatie kan je vrijwel alles voor elkaar krijgen
. Ben nog bezig om een beter dashboard te maken dan wat er nu in de filmpjes is te zien. Ik heb voor het item over de AudiOnTour ( http://www.verboom.net/div/20070203-aud ... ex_nl.html ) daar al een begin mee gemaakt, maar ik wil dat thema nog een keer afmaken. Dat ziet er wat leuker uit dan het standaard dashboard wat ik nu gebruik.
Mark
om de informatie te loggen gebruik ik een DL1 van RaceTechnology:
http://www.race-technology.com/dl1_2_27.html
Daarnaast gebruik ik een solid state video recorder van Chasecam voor het opnemen van de beelden:
http://www.chasecam.com/pdr/pdr100.htm
Met daaraan een bullet cam met een Sony CCD die een full-pal signaal levert (752x582).
Als je die informatie dan wilt combineren gebruik ik daar het pakket TrackVision voor:
http://www.trackvision.net
Met die combinatie kan je vrijwel alles voor elkaar krijgen

Mark
C30-94@0.55bar
- Fons 1.6 16V
- Nieuw lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2007 17:41
- Locatie: Rotterdam
Mooie films Mark!! Ik zat bij Steve in de auto als bijrijder toen we jullie voorbij scheurden. Ik heb iig 1 film vanuit Steve's wagen gemaakt (Matige Ixus 40 kwaliteit....maar goed) en op mijn site gezet (onder "links" op www.cyberfons.tk )! Zonde van die eerste korte sessie, maar iemand wilde gaan terreinrijden met zijn lotus
Ennee.... Mark, ...onder de 80 is mijn chauffeur niet geweest hoor!!!
Heb trouwens een lift terug naar rotterdam gekregen van de gele lotus die in film 1 op 2:03 voorbijkomt. "Slechts" 120 pk maar die gozer scheurde echt als een bezetene. Met 190 km/u over de fly-over bij Rijswijk, met in ons kielzog twee andere lotussen en een masserati!!! Mooi was de(prive) BMW rijder die mee wilde doen....met zijn complete gezin aan boord incl Neintje zonneschermen voor de kinderen.
Heb na drie dagen nog een smile op m'n gezicht.
Ennee.... Mark, ...onder de 80 is mijn chauffeur niet geweest hoor!!!

Heb trouwens een lift terug naar rotterdam gekregen van de gele lotus die in film 1 op 2:03 voorbijkomt. "Slechts" 120 pk maar die gozer scheurde echt als een bezetene. Met 190 km/u over de fly-over bij Rijswijk, met in ons kielzog twee andere lotussen en een masserati!!! Mooi was de(prive) BMW rijder die mee wilde doen....met zijn complete gezin aan boord incl Neintje zonneschermen voor de kinderen.
Heb na drie dagen nog een smile op m'n gezicht.
Diegenen die actief meegedaan hebben: bedankt voor jullie aanwezigheid en hulp, zonder jullie lukt het uiteraard ook niet 
@Mark: moest je die vermelding van die auto langs de baan nou zonodig maken?
@ Fons: als een auto stilvalt is het misschien beter om hem naast de baan te zetten dan OP de baan
Gelukkig had ik na mijn spontane 'break-down' een reserve auto voor me klaarstaan.. de CLK-DTM Safetycar. Ook leuk
Probleem op mijn auto is verholpen.. een kwaaltje waar iedereen vroeg of laat mee te maken gaat krijgen; een versleten (ja het is echt!) inertia switch

@Mark: moest je die vermelding van die auto langs de baan nou zonodig maken?

@ Fons: als een auto stilvalt is het misschien beter om hem naast de baan te zetten dan OP de baan

Gelukkig had ik na mijn spontane 'break-down' een reserve auto voor me klaarstaan.. de CLK-DTM Safetycar. Ook leuk

Probleem op mijn auto is verholpen.. een kwaaltje waar iedereen vroeg of laat mee te maken gaat krijgen; een versleten (ja het is echt!) inertia switch

- Bijlagen
-
- 71.jpg (110.29 KiB) 3968 keer bekeken
Tsssskk, ik heb er toch niet bij gezet WIE het was?YvoTuk schreef: @Mark: moest je die vermelding van die auto langs de baan nou zonodig maken?![]()

Yup, hoorde Peter er gelijk maandag al over. Tja, ook weer een onderdeel wat gevoelig is voor slijtage. Maarja, je hebt er wel een tijd mee gedaan toch? Zal al snel een jaartje of 9 zijn?
Probleem op mijn auto is verholpen.. een kwaaltje waar iedereen vroeg of laat mee te maken gaat krijgen; een versleten (ja het is echt!) inertia switch
Mark
C30-94@0.55bar
Item 19 op deze:
http://www.speedsterclub.nl/bibliotheek ... index.html
oftewel, die sluit de brandstoftoevoer af bij een groot genoege klap (of als ze ouder worden zoals bij Yvo, zomaar
).
Mark
http://www.speedsterclub.nl/bibliotheek ... index.html
oftewel, die sluit de brandstoftoevoer af bij een groot genoege klap (of als ze ouder worden zoals bij Yvo, zomaar

Mark
C30-94@0.55bar