Scheuren met Steve

Algemene zaken omtrent onze auto.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Mooi verhaal Fons! Iedereen aan de speedster 8)
Afbeelding
mevistox5
Lid

Bericht door mevistox5 »

Fons 1.6 16V schreef:Steve.... boeien toch? De mooiste Lotus die ik heb gezien stond naast t'cicuit in de grindbak!!!! Je hebt een unieke en brute wagen en daar gaat om....
Huh??? Ik heb helemaal niet in de grindbak gestaan :wink:

Nico
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Nee Yvo zorgde ervoor dat de eerste heat maat twee rondjes duurde, die bedoeld Fons, hij stond op dezelfde plek als de GT........ :cry:

Lees het nu beter, zie nu wat je bedoeld.... :oops: Maar je hebt wel gelijk!!
stevenflappy
Contacteer:

Fons......

Jouw avatar..... Going "old school"??
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Steven, ik heb de opmerkingen van Bob niet gelezen, maar net zoals jij het recht hebt om jou auto om te bouwen (en mooi te vinden) heeft een ander toch ook het recht daar een mening over te hebben?

We leven in een vrije wereld man, laat ieder lekker zijn eigen ding doen. Ik vindt sommige dingen wel en sommige niet mooi en steek dat vaak niet onder stoelen of banken, maar stel je voor dat we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden? Zou toch ook saai worden?

Moet iemand dan gelijk een boerelul genoemd worden omdat ie een andere mening heeft? (ik weet het.. dat was jij niet)

Oh en die eerste sessie.. sorry hoor.. achteraf bleek dat de inertia schakelaar lam was. Schijnt een kwaal te zijn, alleen wel heel jammer dat zoiets dan net op dat moment moet gebeuren. :(

Maar goed als dat nou het ergste is... (ik heb vervolgens woensdag op Dijon een wiellager staan wisselen, daarna nog wat draden van diezelfde kl** switch staan solderen en als toefje slagroom op de taart gaf op Lurcy Luvy een van de homokineten de geest..)
Afbeelding
stevenflappy
Contacteer:

Nee maar hij had ook gewoon naar me toe kunnen komen, dat was mijn punt... Niet ergens anders je bek open trekken...
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

... maar gebeurt dat dan niet altijd en overal?

Je kan vinden dat iemand jou direct aan moet spreken omdat ie jou auto niet mooi vindt, maar ik denk dat zoiets in de praktijk toch niet zo werkt.

Ik weet dat er mensen zijn die mijn auto afgrijselijk vinden, niet origineel enzo en verkeerde wielen enzo en en en en... dus?

Ik weet dat er mensen zijn die de stoelen die we ontwikkeld hebben niet mooi vinden (en dat uitgebreid aan de wereld mededelen).. en?

Smaken verschillen, je kan niemand jouw smaak opdringen, maar omgedraaid is dat net zo. Wees blij, anders zouden we allemaal in een groene Elise moeten rijden met rare happerts aan de zijkant ;)
Afbeelding
stevenflappy
Contacteer:

Ach was er al een tijdje klaar mee hoor en wat "Ted de Braak" ervan vind boeit me al helemaal niet...

Maar had het gewoon een nettere aktie gevonden....

En nu wil ik niks meer over die man horen....!
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Mannen met snorren zijn juist altijd vrij wijs, dus misschien heeft Ted wel een punt!! 8)
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Volgens mij twijfelen die juist aan hun mannelijkheid, wat ze willen compensereren met iets mannelijks...een snor....niet echt wijs :wink:

O ja een enkele uitzondering wil alleen op zijn moeder lijken :lol:
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

YvoTuk schreef: Moet iemand dan gelijk een boerelul genoemd worden omdat ie een andere mening heeft? (ik weet het.. dat was jij niet)

Dat was inderdaad een beetje onhandig, minstgenomen. Maar de opmerking waarmee het topic begon ("een goedkope versie kopen en dan karrevrachten geld uitgeven om hem er uit te laten zien als de echte") is toch wel erg aanmatigend. Alsof Speedsterbezitters geen "echte" kunnen kopen...
Ook wat mij betreft: zand erover en slotje.

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Fons 1.6 16V
Nieuw lid

Bericht door Fons 1.6 16V »

("een goedkope versie kopen en dan karrevrachten geld uitgeven om hem er uit te laten zien als de echte")

Wat moeten we hier van denken dan??

Speedster op zijn zweeds. Met hippe schutkleur en dus niet opvallen in bomenland. Afbeelding
Wel weer stoere luchthapper op dak alla steve!

Ondertussen ook een Opel GT gespot op de A4 (helaas geen pic). Heb me al ingeschreven voor de wedstrijd op Opel.nl ..... bouw ik m'gelijk om tot speedster!!

@Steve....die avater dient als voorbeeld.......om mijn vectra een beetje op te leuken :thumbsup:
stevenflappy
Contacteer:

Gt moet je dan echt wel verkopen, wordt nooit zo fun als een Speedster...

Is een soort tank met een leuke motor, niet alle "sportieve" opels zijn zo leuk....

Wel opletten he, straks rij je voor lul op een meeting :twisted:
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Iemand meer foto's van die zweedse camouflage speedster :?: Die ziet er wel erg geil uit, alleen al de leger kleuren :woship: :twisted:
SteV6

Bericht door SteV6 »

Ik denk die "gecamoufleerde" Speedster te herkennen als de thema-auto van een Zweeds tijdschrift. Ik dacht Street Xtreem ofzo. En de auto heeft de naam Bastard gekregen. Met google zou je nu misschien verder kunnen komen. Maar echt zeker weet ik het niet, kan ook zijn dat ik de auto ken van het VX220-forum ...

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie