piet schreef:Dat is goed nieuws
Als ik het goed begrijp uit je foto's dan is de ophanging nu dus beter dan de orginele ophanging. Het is altijd prettig om het idee te hebben dat je er op vooruit bent gegaan.
Nou, beter... Is natuurlijk beetje discussiepunt. De onderste wishbone achter is gewijzigd. Hij heeft meer versteviging. In eerst instantie klinkt dat goed, dan zou ie minder snel moeten buigen. Maar, aan de andere kant kan je nu het probleem hebben dat er dus meer kracht op de ophangpunten aan het chassis komt te staan. Dan is de vraag: wat is goedkoper? Nieuwe wishbone of schade aan het chassis herstellen...
Maar ik moet zeggen dat het weer prima rijdt, vandaag weer even 330km op de klok gezet.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat als ik straks m'n nieuwe banden eronder heb zitten. De originelen beginnen nu wel ERG weinig profiel te krijgen

. Maarja, was ook niet de bedoeling dat ze nog op de auto zouden komen....
Mark