Bedoel je H.J. die heel veel voor deze club doetMarcel schreef:Is nu natuurlijk echt zo'n Lotusbal aan het worden, nog een paar weekjes en hij ziet jullie niet meer staan
Het zal wel
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Best wel intressant dat iemand die mij niet kent mij wel denkt te kennenvan dijk schreef:Bedoel je H.J. die heel veel voor deze club doetMarcel schreef:Is nu natuurlijk echt zo'n Lotusbal aan het worden, nog een paar weekjes en hij ziet jullie niet meer staanOf die man die alleen maar praatjes heeft
O nee, die heet Marcel
Of mag ik dat niet zeggen en zeg je nu weer je account op
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
ZuchtMarcel schreef:Best wel intressant dat iemand die mij niet kent mij wel denkt te kennenvan dijk schreef:Bedoel je H.J. die heel veel voor deze club doetMarcel schreef:Is nu natuurlijk echt zo'n Lotusbal aan het worden, nog een paar weekjes en hij ziet jullie niet meer staanOf die man die alleen maar praatjes heeft
O nee, die heet Marcel
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Marcel schreef:Best wel intressant dat iemand die mij niet kent mij wel denkt te kennenvan dijk schreef:Bedoel je H.J. die heel veel voor deze club doetMarcel schreef:Is nu natuurlijk echt zo'n Lotusbal aan het worden, nog een paar weekjes en hij ziet jullie niet meer staanOf die man die alleen maar praatjes heeft
O nee, die heet Marcel
daar zijn we weer
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- stevenflappy
- Contacteer:
Das ook niet eerlijk he Marcel..... Jij kwam nooit buiten met je Speedster, niemand kent jou....Marcel schreef:Best wel intressant dat iemand die mij niet kent mij wel denkt te kennenvan dijk schreef:Bedoel je H.J. die heel veel voor deze club doetMarcel schreef:Is nu natuurlijk echt zo'n Lotusbal aan het worden, nog een paar weekjes en hij ziet jullie niet meer staanOf die man die alleen maar praatjes heeft
O nee, die heet Marcel
EN DAS MAAR GOED OOK!!!!
En nu: BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!! Kom op Martin, pak m!!! Marcel je laat je toch niet kennen tegen die kale?!! RELLEN!!!!!
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid