Te koop: OPEL SPEEDSTER 2.2L 16V (Belgisch kenteken)

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
VieW
Nieuw lid

Te koop: OPEL SPEEDSTER 2.2L 16V (Belgisch kenteken)

Bericht door VieW »

Zilver met zwart leder

*Speedster matten
*Alu pack (handrem+raambediening)
*Navigatiesysteem Becker

Slechts 4.000km / alles in perfecte staat

21.500 euro (met 1 jaar garantie)
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Dat is niet veel kilometers......

Maar als je wilt dat er nederlanders geintresseerd raken is het bouwjaar wel heel belangijk, dankzij de BPM :!:

Succes met de verkoop
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

En het VINnr zou ook interessant zijn :wink: Vind je op het chassis achter het rechtervoorwiel, of op een witte sticker in de passagiers-deurdrempel.

Is dat fabrieksgarantie, of van de dealer? Want daar ze al wat jaren met de productie van de atmo's gestopt zijn, moet je wagen in het eerste geval hééél lang bij de dealer in stock hebben gestaan :? . (ik neem aan dat het een particuliere verkoop is?)
A thing of beauty is a joy forever!
VieW
Nieuw lid

Bericht door VieW »

Bouwjaar 2001 / 1ste inschrijving 2007
Goedkope inschrijving in Belgie en Nederland is dus perfect mogelijk.

Is inderdaad een demo wagen die lang bij de dealer gestaan heeft, maar dat is er niet aan te zien en hij rijd voortreffelijk. Heb al enkele Speedsters gereden en deze rijd echt zeer goed!

Ik verkoop de wagen omdat een kameraad zijn Speedster Turbo wil verkopen aan mij tegen een vriendschappelijke prijs ... kans kan ik niet laten liggen.

Is een particuliere verkoop

Als er vragen zijn laat me maar een berichtje achter dan antwoord ik zo snel mogelijk.
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

VieW schreef:Bouwjaar 2001 / 1ste inschrijving 2007
Is inderdaad een demo wagen die lang bij de dealer gestaan heeft. Is een particuliere verkoop
Ik weet niet hoe het in Nederland gaat, maar in België is het verplicht een nieuwe wagen na 2 jaar in te schrijven. :? Zelfs als hij nog bij de dealer staat. (en de jouwe is toch een belgische wagen?) Je kan een wagen van bv juni 2001 dan wel in 2007 van de dealer kopen, maar de datum 1ste inschrijving zal wel op juni 2003 staan. Deze datum staat links op je inschrijvingsbewijs onder 'datum 1ste inschrijving'. De datum waarop jij hem hebt ingeschreven staat rechts onder 'datum laatste inschrijving'.

Een vriend heeft dit meegemaakt. Hij kocht naar wat hij dacht een nieuwe Speedster, en deze bleek plots al bijna 2 jaar ingeschreven te zijn :shock: Hij heeft er van geprofiteerd om ineens nog een mooie extra korting te bedingen :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gesloten