schakelweg verkorting

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
jans
Giga lid Carbon

schakelweg verkorting

Bericht door jans »

Hallo Mark
Een vraagje , heb 5 weken geleden een schakelweg verkorting besteld,
maar ik kan hem maar niet krijgen.Ze mailen me zelfs niet terug :twisted: Zonet bij biesheuvel gevraagt en dit kon wel 3 tot 4 maanden duren :evil: Omdat jij er ook mee rijd dacht ik dat jij er ,
misschien eerder aan kon komen.Heb ook al bij mathijssen gevraagd
en ze hadden van alles behalve van een speedster.

b.v.d. jan
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Short shifter

Bericht door Pascal »

Hoi Jan

Kun je in Duitsland bestellen. eerst geld overmaken, dan heb je hem binnen de 2 weken op de stoep liggen http://www.gema-motorsport.de

Schakeld zeer fijn die short shifter enkel bij een koude start gaat ie net wat stroever in zijn 1. na een paar kilometer gereden te hebben merk je hier niets meer van.

Let op!!! tijdens het inbouwen, het kost je veel moeite om de spanstift uit de as te verwijderen.

Niet als een gek op deze pen gaan slaan ivm beschadigen van de lagers(oliekering). zelf heb ik de spanstift er uit geboord omdat ik hier geen beweging in kreeg, kost je wel een aantal boortje (veerstaal).

Succes

Pascal
jans
Giga lid Carbon

Re: Short shifter

Bericht door jans »

Pascal schreef:Hoi Jan

Kun je in Duitsland bestellen. eerst geld overmaken, dan heb je hem binnen de 2 weken op de stoep liggen http://www.gema-motorsport.de

Schakeld zeer fijn die short shifter enkel bij een koude start gaat ie net wat stroever in zijn 1. na een paar kilometer gereden te hebben merk je hier niets meer van.

Let op!!! tijdens het inbouwen, het kost je veel moeite om de spanstift uit de as te verwijderen.

Niet als een gek op deze pen gaan slaan ivm beschadigen van de lagers(oliekering). zelf heb ik de spanstift er uit geboord omdat ik hier geen beweging in kreeg, kost je wel een aantal boortje (veerstaal).

Hallo pascal

Dat is het um nou juist ,al 6 weken geleden en ze mailen zelfs niet terug :twisted: laat staan dat je ze aan de telefoon krijgt.

Succes

Pascal
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Short shifter

Bericht door Pascal »

Das ni zo mooi, Je hoopt altijd maar dat een bestelling naar het buitland maar goed gaat. :evil:

Misschien waren de shifters niet meer op voorraad :?
Maar je verwacht toch wel iets meer service van zulke bedrijven.

Ik hoop dat het alsnog goed komt :D
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik heb er verder geen problemen mee gehad. Maarja, dat zegt natuurlijk niet alles. Het duurde wel even voordat ik hem in huis had, denk dat het zo'n twee a drie weken was. En ze antwoorden inderdaad niet altijd erg vlot op de email.

Helaas weet ik verder ook niet veel mensen die zo'n ding geinstalleerd hebben. Heb wel een paar reply's gezien op het engelse forum, waarvan er 1 hem zeker geinstalleerd heeft. Misschien anders daar nog even een vraagje stellen?

Mark
C30-94@0.55bar
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Heb nog even in m'n mailbox gezocht naar de mailtjes van Gema. Maar die gaan allemaal naar info@gema-motorsport.de dus daar heb je niet veel aan ben ik bang. Persoon waar ik steeds antwoord van kreeg is Frank Schwettmann...

Mark
C30-94@0.55bar
RCduck7
Actief lid

Bericht door RCduck7 »

Net ééntje willen bestellen daar bij Gema in duitsland.
Ik vind dit product wel makkelijk op hun site maar nergens een linkje om die te bestellen.
Dus ging ik me eerst registreren maar heb nog altijd geen e-mail om mijn acount te activeren gekregen. :(
Er loopt wel een groepsbuy op het www.z22se.co.uk maar die blijkt iets duurder dan de prijs waar jij hem besteld hebt. :?
Misschien best ergens anders kijken?

PS: Ik heb me net aangesloten bij de groepsbuy voor de 2.4 inlet op www.z22se.co.uk! :D
Ik denk om dan voor een 2bular uitlaat te gaan.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

RCduck7
Actief lid

Bericht door RCduck7 »

Thanks.
Handige site, is zonet besteld! :)
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer: