Treffen in Oschersleben
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Treffen in Oschersleben
Grootste opeltreffen ooit ! 10de opel treffen in Oschersleben.....
Voor de tiende keer organiseerd opel club wernigner-rode een opel meeting van jewelste.
4 dagen lang opel plezier op een circuit met campingplaatsen....
Afgelopen jaar waren er "MAAR" 16.000 wagens en 40.000 !!!!!! bezoekers...
Wij gaan er in ieder geval heen, met 6 a7 wagens...dus voor de liefhebbers....
Hier staat de link van hun website :
http://www.opelsportclub-wernigerode.de/
Voor de tiende keer organiseerd opel club wernigner-rode een opel meeting van jewelste.
4 dagen lang opel plezier op een circuit met campingplaatsen....
Afgelopen jaar waren er "MAAR" 16.000 wagens en 40.000 !!!!!! bezoekers...
Wij gaan er in ieder geval heen, met 6 a7 wagens...dus voor de liefhebbers....
Hier staat de link van hun website :
http://www.opelsportclub-wernigerode.de/
nu
((ook)) Dit weekeinde dus........
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: nu
Nee, van 28 april t/m 1 mei ... tenminste volgens de flyer.Dutch Boy schreef:((ook)) Dit weekeinde dus........
@Speedster,
Dit is toch een treffen voor alle Opel rijders? En niet specifiek voor Speedsters?
SteV6
S4 Avant
- speedster
Morgen ochtend om 10 uur vertrek ik met de Speedster naar Duitsland. Ben benieuwd hoe het daar is en met hoeveel Speedsters we er zijn. Misschien doen er wel Speedsters mee met de sprint. Ik zal foto's maken van andere Speedsters als ze er zijn. Verleden jaar was de groene Speedster er die bij Vmax vandaan kwam.
- speedster
Was een top meeting met veel mooie auto's en lelijke vern..... Speedsters. De sprint was leuk met 2 Speedster op de baan. Een originele 2.2 en een Turbo met 330pk. Allebij niet gewonnen met 9.2 seconde voor de 2.2 en 8 seconde voor de turbo. Het was een sprint van 1/8mile. Je kon ook vrij rijden op de baan voor 25euro achter een VW aan. Dat was echt niks aan 5 ronden en niet in mogen halen. Het rijden in Duitsland was al een feest op zich. Ben enkele malen op de foto gegaan onderweg. De top van mijn Speedster op de teller was 225 kilometer. Dan zit hij dus in het rood van de toerenteller, dus dat is wel het max. Harder zal hij nooit gaan lopen of je moet er een 6bak onder doen of je toerenbegrenzer verwijderen, maar daar knap je motor niet van op.
P.S. Jans de groene Speedster kom van VMax vandaan en zie er niet uit. Hij heb ook nog gereeden op de baan achter de VW aan. Er zat wel een mooi motor geluid in. Het is trouwens een 2.2. Bij deze spreek ik je wel tegen.

P.S. Jans de groene Speedster kom van VMax vandaan en zie er niet uit. Hij heb ook nog gereeden op de baan achter de VW aan. Er zat wel een mooi motor geluid in. Het is trouwens een 2.2. Bij deze spreek ik je wel tegen.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Wat voor auto won dan de sprint?speedster schreef: De sprint was leuk met 2 Speedster op de baan. Een originele 2.2 en een Turbo met 330pk. Allebij niet gewonnen met 9.2 seconde voor de 2.2 en 8 seconde voor de turbo. Het was een sprint van 1/8mile.

gr.
Maikel

Hi Maik
Inderdaad , die tijd valt mij ook tegen, voor 330 pk tenminste.
Zelf had ik toendertijd 7,68.Maar heb het nog niet weer geprobeerd.
Eergisteren, maar toen was het 21 graden
de 1/4 mijl in11,90 en 190 km.
jans
Inderdaad , die tijd valt mij ook tegen, voor 330 pk tenminste.
Zelf had ik toendertijd 7,68.Maar heb het nog niet weer geprobeerd.
Eergisteren, maar toen was het 21 graden

jans
Laatst gewijzigd door jans op 02 mei 2005 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.