Weer terug!
Weer terug!
Na een afwezigheid van 11 maanden ben ik sinds afgelopen vrijdag weer in het bezit van een Opel Speedster 2.2 van 02-2002 met 56000 km op de klok.
Na de verkoop van mijn zilveren 2.2 Speedster aan een vriend bleef de gedachte van deze fantastische auto maar in mijn hoofd rond hangen en ben ik toch maar weer opzoek naar een Speedster gegaan.
En voila een compleet standaard Speedster nieuw geleverd door lathouwers te Den Bosch met NR. 1145 is het geworden.
Tevens werden er in 2002 Aluminium raamslingers-schakelpatroon en dashboardsteun gemonteerd.
Afgelopen weekend al een paar dingen veranderd waaronder
Opel logo en balk uit voor grill verwijderd
Opel logo achterkant verwijderd
Koplampen/achterlichten opengemaakt en met speciale verf de binnenkant matzwart gespoten
Originele 2.2 velgen Satin black gespoten
Remklauwen Blauw gespoten
Raamband Satin black gespoten
Verder staan er een hoop aanpassingen op het programma zo zijn een Turbo achterspoiler en front flaps al onderweg evenals de stuggere gele motorsteunrubbers, schakelwegverkorting enz.
Daarnaast wil ik een andere uitlaat/verlagingsveren/luchtfilter
Een hoop te doen dus, maar ben weer helemaal blij met mijn Speedster.
Helaas is er dit jaar geen Lotus on Track op Zandvoort vond het altijd wel gezellig, zag wel dat er 8 oktober een dag op Spa is gaan hier nog clubleden heen?
Na de verkoop van mijn zilveren 2.2 Speedster aan een vriend bleef de gedachte van deze fantastische auto maar in mijn hoofd rond hangen en ben ik toch maar weer opzoek naar een Speedster gegaan.
En voila een compleet standaard Speedster nieuw geleverd door lathouwers te Den Bosch met NR. 1145 is het geworden.
Tevens werden er in 2002 Aluminium raamslingers-schakelpatroon en dashboardsteun gemonteerd.
Afgelopen weekend al een paar dingen veranderd waaronder
Opel logo en balk uit voor grill verwijderd
Opel logo achterkant verwijderd
Koplampen/achterlichten opengemaakt en met speciale verf de binnenkant matzwart gespoten
Originele 2.2 velgen Satin black gespoten
Remklauwen Blauw gespoten
Raamband Satin black gespoten
Verder staan er een hoop aanpassingen op het programma zo zijn een Turbo achterspoiler en front flaps al onderweg evenals de stuggere gele motorsteunrubbers, schakelwegverkorting enz.
Daarnaast wil ik een andere uitlaat/verlagingsveren/luchtfilter
Een hoop te doen dus, maar ben weer helemaal blij met mijn Speedster.
Helaas is er dit jaar geen Lotus on Track op Zandvoort vond het altijd wel gezellig, zag wel dat er 8 oktober een dag op Spa is gaan hier nog clubleden heen?
- Bijlagen
-
- Speed1.jpg (142.79 KiB) 4433 keer bekeken
-
- Speed2.jpg (165.23 KiB) 4432 keer bekeken
-
- Speed3.jpg (140.43 KiB) 4434 keer bekeken
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Ja op 9 okt. rij ik op Spa Francorchamps
Ik was er vorig jaar ook en het was echt een ongeloofelijke ervaring om op één van de mooiste circuits ter wereld te mogen rijden met de Speedster
Ja inderdaad je moet al een paar maanden op voorhand boeken voor Spa.
Dat weekend is er ook de Lotus Challenge op het circuit !!

Ik was er vorig jaar ook en het was echt een ongeloofelijke ervaring om op één van de mooiste circuits ter wereld te mogen rijden met de Speedster
Ja inderdaad je moet al een paar maanden op voorhand boeken voor Spa.
Dat weekend is er ook de Lotus Challenge op het circuit !!