hoi ,heb vandaag die wagen meegekregen (mijne is voor reparatie binnen ,nog altijd probleem met de gaspedaal sensor )zogezegd als vervang wagen en proef te rijden om eventueel aante kopen ,kent iemand die wagen ,komt waarschijnlijk uit duitsland ,
grtj pierre
turbo phase 3 hoeilaart aanrader of niet
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
te koop
Ik zou toch eerst willen weten wat ze veranderd hebben om die 290PK te bereiken
. Als ze het gedaan hebben zonder de motor zelf te versterken, kan je er beter je handen van af houden want dan vraag je om problemen. Zou moeten gewijzigd zijn: extra oliekoeler, grotere intercooler of nog beter extra chargecooler, andere zuigers, gesmede zuigerstangen, zuiger-oliekoeling, aangepaste luchtinductie, volledige sportuitlaatlijn, versterkte koppeling. En om het vermogen te beheersen; aangepaste remmen, aangepaste rijgeometrie, andere wielen.
Alles bijeen een investering van 8 a 10.000€ minstens.
EDS is een gekende tuner. Maar ook zij wijzigen enkel waar de klant voor betaald natuurlijk.
Probeer het VIN-nr te pakken te krijgen, en vraag eens info op het duitse forum. Misschien kent iemand hem daar wel.

Alles bijeen een investering van 8 a 10.000€ minstens.
EDS is een gekende tuner. Maar ook zij wijzigen enkel waar de klant voor betaald natuurlijk.
Probeer het VIN-nr te pakken te krijgen, en vraag eens info op het duitse forum. Misschien kent iemand hem daar wel.
Laatst gewijzigd door Pipo op 03 okt 2007 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
Hoeilaart
Ik heb contact gehad met hun aangaande deze occasion en ben ff langsgeweest, ze weten niet meer te vertellen dan dat ie door EDS is getuned.
Toen ik om de papieren van de tuning vroeg was er niets voorhanden waaruit blijkt dat EDS de tuning heeft gedaan.
Informatie geprobeerd te krijgen via EDS maar ook dat leverde niets op.
Wellicht is het een goede auto (mooi is ie in ieder geval wel, ziet er echt goed uit !) Ik dorst het niet aan wegens de gebrek aan historie.
Toen ik om de papieren van de tuning vroeg was er niets voorhanden waaruit blijkt dat EDS de tuning heeft gedaan.
Informatie geprobeerd te krijgen via EDS maar ook dat leverde niets op.
Wellicht is het een goede auto (mooi is ie in ieder geval wel, ziet er echt goed uit !) Ik dorst het niet aan wegens de gebrek aan historie.

Exige S1