ohjeetje.. schreef:De zwarte 5 deurs GTI wordt eind oktober geleverd. Inclusief asbak in de bekerhouder . Zat er niet standaard in. Wat kan ik zeggen: OMG, echt wel snel!
Nee, het is niet de Edition 30. Dus "maar" 200pk en 280Nm. En chippen: ik denk het niet, want mijn vrouw gebruikt de auto ook als ze wat verder weg moet en 200 pk lijkt mij wel genoeg voor haar.
En voor mijzelf ook trouwens.
De auto staat al bij de dealer in Naarden, maar er bleken op drie velgen krasjes te zitten (haast niet te zien trouwens), zodat de service-afdeling van Pon er aan te pas moet komen. Kwam ik bij toeval achter toen ik afgelopen zaterdag maar eens langs ben gereden nadat ik niet werd teruggebeld over de aflevering. Maar goed, lang zal het niet meer duren .
Natuurlijk wil ik wel foto's posten (ook van de Speedster met nieuwe velgen ), maar ik ben een totale digibeet
Ik zal het proberen en anders weet iemand van jullie wel raad.
Is er sinds donderdag!
Heb er 300 km meegereden en moet zeggen: vooral gas geven, wil je lekker rijden. Niet teveel natuurlijk tijdens inrijden (draaide al 5500 t/m, mag niet maar gaat vanzelf), dit ding gaat als de brandweer. Stuurt strak, maar tamelijk stug. Effe wennen, maar gewoon lekker.
Golf GTI: ik geniet er steeds meer van. De Speedster is ook heel lekker, maar de demping moet minimaal van 15/13 naar 13/11 vond ik vandaag na een ritje over hetzelfde "parcours". Daar gaat de Golf nu heel wat strakker en niet nerveus overheen. Passend krikje gekocht, dus even experimenteren.
En: de vermogensafgifte van de Golf is gewoon top. Bij lage toeren goed oppakken. De Turbo geeft al maximaal draaimoment bij 1800 t/m. Daar kan de Speedster N/A (eerst toeren maken) nog wel een puntje aan zuigen. OMG, ik vond de Speedster al snel....waar gaat het naar toe
Hier is jullie Caparo T1.
Mooi ding hoor, wel een beetje jammer dat ie na een paar rondjes in de brand vliegt. Maar he, je bent wel de snelste op de openbare weg
Zeker!
Wat mij betreft is de GTI voor alledag top. "Comfort" kan echt geen kwaad!
Maar voor de kick is de Speedster moeilijk te verslaan. Je bent veel meer betrokken bij wat je doet.
Twee niet alledaagse auto's die me bezighouden; en dat voor relatief weinig geld.
Zeker!
Wat mij betreft is de GTI voor alledag top. "Comfort" kan echt geen kwaad!
Maar voor de kick is de Speedster moeilijk te verslaan. Je bent veel meer betrokken bij wat je doet.
Twee niet alledaagse auto's die me bezighouden; en dat voor relatief weinig geld.
Groeten,
Nico
geniet er maar goed van!!!!
maarrrrrr dat komt wel goed denk ik zo!!!!