Driftcursus
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Driftcursus
Marc heeft een eigen bedrijf gestart die leuke uitstapjes gaat regelen met auto's. Dit is zijn eerste, driftcursus op een circuit in Duitsland. Hij had m zelf al gedaan en er zit heel veel rij-tijd in met een instructeur naast je. Al je deze cursus gedaan hebt kan je de auto driften van bocht naar bocht, dacht dat er hier misschien ook wel gegadigden waren.
- Bijlagen
-
- gp_elite_flyer.pdf
- (180.54 KiB) 259 keer gedownload
-
- Actief lid
Het staat niet in de folder, maar je rijdt de huurauto volledig op eigen risico voor schade. Wel staat er een maximale waarde in het huurcontract (€ 2.500,00 in mijn geval in Lelystad). Ik reed in een BMW die daags daarvoor naar Niederrhein was geweest en praktisch rondom in de schade was teruggekomen, dus veel schade kon ik er niet meer bijrijden
. Volgens mij was dat al een gevalletije van economisch total loss.
Wel werd verteld dat de snelheden op Niederrhein een stuk hoger liggen en ik denk daarmee bedoeld wordt het driften op het naastgelegen circuit.
Hopelijk krijg je bij deze cursus meer begeleiding dan op Lelystad (drie instructeurs op 32 wagens, waarvan verschillende met meerdere rijders).
Het is leuk om te doen, de BMW's krijg je makkelijk dwars, de moeilijkheid zit in het tijdig tegensturen. Voor mij dan.
Groeten,
Nico

Wel werd verteld dat de snelheden op Niederrhein een stuk hoger liggen en ik denk daarmee bedoeld wordt het driften op het naastgelegen circuit.
Hopelijk krijg je bij deze cursus meer begeleiding dan op Lelystad (drie instructeurs op 32 wagens, waarvan verschillende met meerdere rijders).
Het is leuk om te doen, de BMW's krijg je makkelijk dwars, de moeilijkheid zit in het tijdig tegensturen. Voor mij dan.
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI