http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 27&start=0
Het hele verhaal even doorlezen om de hele omvang van deze treurigheid te snappen

Ik vind dit echt heel erg voor je vriend MaikMaik schreef:En om het verhaal van Nico nog een beetje te illustreren hier nog een mooi waargebeurd verhaal van een autoliefhebber die ik redelijk goed ken (en waarvan ik dus weet dat hij dit niet zomaar verzonnen heeft):
Het hele verhaal even doorlezen om de hele omvang van deze treurigheid te snappen
Whahahavan dijk schreef:Ik vind dit echt heel erg voor je vriend MaikMaik schreef:En om het verhaal van Nico nog een beetje te illustreren hier nog een mooi waargebeurd verhaal van een autoliefhebber die ik redelijk goed ken (en waarvan ik dus weet dat hij dit niet zomaar verzonnen heeft):
TorBeest schreef:Zelfs met al die verhalen ben ik totaal niet overtuigd.
Voor die persoon begint te rijden is ie al kwaad dat ie zou kunnen geflitst worden, persoonlijk vind ik dat een belachelijke instelling. Het is net díé instelling die de bonnenschrijvers nog fanatieker maakt. Wat niet zou mogen, maar geen van beide zijden heeft gelijk.
Zet je over je ego, vergeet je frustratie en beschouw ze als medemens, verdikke toch. Dan kan je zeggen, "Moest jij die 180 euro moeten betalen, dan zou je wel anders piepen"... tja, er gaat toch veel meer nodig zijn om mij over zoiets langer dan 10 seconden gefrustreerd te laten zijn.
Je zou jezelf een boete moeten geven voor onliefde. Al dat gefocus op "het is de schuld van de regering", "oog om oog" en "we gaan betogen" -gedrag, je bereikt er niets mee. Dit heeft trouwens niets meer te maken met struikrovers, maar ja,... ik moet me inhouden en dit aflsuiten of ik ontplof in duizend snoepjes![]()
Ik ben misschien idealistisch bezig, maar het werkt voor mij en als ik 1 iemand hier doe twijfelen dan ben ik al blij.
Excuses voor mijn overfilosofisch gedrag, het moest er even uit.
Dit vind ik niet lief Wilbert.linne150 schreef:TorBeest schreef:Zelfs met al die verhalen ben ik totaal niet overtuigd.
Voor die persoon begint te rijden is ie al kwaad dat ie zou kunnen geflitst worden, persoonlijk vind ik dat een belachelijke instelling. Het is net díé instelling die de bonnenschrijvers nog fanatieker maakt. Wat niet zou mogen, maar geen van beide zijden heeft gelijk.
Zet je over je ego, vergeet je frustratie en beschouw ze als medemens, verdikke toch. Dan kan je zeggen, "Moest jij die 180 euro moeten betalen, dan zou je wel anders piepen"... tja, er gaat toch veel meer nodig zijn om mij over zoiets langer dan 10 seconden gefrustreerd te laten zijn.
Je zou jezelf een boete moeten geven voor onliefde. Al dat gefocus op "het is de schuld van de regering", "oog om oog" en "we gaan betogen" -gedrag, je bereikt er niets mee. Dit heeft trouwens niets meer te maken met struikrovers, maar ja,... ik moet me inhouden en dit aflsuiten of ik ontplof in duizend snoepjes![]()
Ik ben misschien idealistisch bezig, maar het werkt voor mij en als ik 1 iemand hier doe twijfelen dan ben ik al blij.
Excuses voor mijn overfilosofisch gedrag, het moest er even uit.
Heb je dit binnen 10sec getypt![]()
Ik heb er een aantal keer 10s over gedaan,linne150 schreef:Heb je dit binnen 10sec getypt![]()
Het is een levenswijze, een manier van denken, een boete verandert dat niet zo snel.YvoTuk schreef:Wacht maar tot je zelf een keer goed aan de beurt bent, dan vergaat het piepen je vanzelf
Ja natuurlijk zijn het dat, maar ik ben bang dat ik dat bord niet volledig kan lezen als ik lekker aan het sturen benGerard schreef:Levenswijze of niet, je bent toch niet blind?
Als ze echt de verkeersveiligheid zo belangrijk vinden dan zetten ze ruim van te voren een bord waar b.v. op staat "Let op verderop zijn wegwerkzaamheden u mag daar niet harder dan 70. Wij staan daar te flitsen!! Rijdt u daar te hard dan bent u aan de beurt".
Ik denk dat ze dan bereiken dat 99% van de mensen, daar waar het er toe doet, zich aan de snelheid houdt.
Dat is iets anders dan 99% graaien zoals het nu gaat.
Dus struikrovers.