Op mijn laatste trip door Duitsland kwam ik dit aan het tankstation tegen. Misschien geen slecht idee voor een Speedster paintjob. Wit is alweer zo passé
Gerard schreef:Degene die zijn Speedster zo toetakelt is hier niet meer welkom denk ik.
Waarom? Het is gewoon een uiting van individualiteit. En valt daar het monteren van een spoiler, mooie velgen en opsmukken van het interieur ook niet onder?
Toevallig is er een thema tentoonstelling over Andy Warhole in het Stedelijk Museum te Amsterdam. Misschien kan je daar inspiratie opdoen voor je project
Gerard schreef:Degene die zijn Speedster zo toetakelt is hier niet meer welkom denk ik.
Waarom? Het is gewoon een uiting van individualiteit. En valt daar het monteren van een spoiler, mooie velgen en opsmukken van het interieur ook niet onder?
Laat ik het dan zo zeggen. Als er één mafketel is die zijn Speedster zo toetakelt, kom ik hier niet meer.
Zo beter.
SteV6 schreef:Hé Pipo,
Toevallig is er een thema tentoonstelling over Andy Warhole in het Stedelijk Museum te Amsterdam. Misschien kan je daar inspiratie opdoen voor je project
SteV6
How how, laat het even duidelijk zijn. Nog eerder sluit Vlaanderen bij Nederland aan, dan dat ik mijn Speedster zo 'aankleed'
Maar ik wil mijn esthetische waarden niet opdringen aan iemand anders, hé Als iemand zich geroepen voelt zijn Speedster in een rijdende strip te veranderen, dan doet hij maar