@Herman zonder die letters vond ik toch beter en iedereen heeft gelijk over de tankdop maar ik zou ook nog gaan voor zwarte zijpinkers
btw eind deze maand ga ik zoals ieder jaar naar de Essen motorshow en daar liggen de zijpinkers van de speedster in verschillende kleuren zoals blauw, groen, zwart, enz. Ik dacht dat ze ergens rond de 15 euro kosten. Persoonlijk vind ik alleen zwart mooi en wit natuurlijk, maar dat heeft iedereen natuurlijk al standaard
Herman, rembalans apart kunnen instellen maakt je onafhankelijk wat betreft remblokken keuze.
Down graden van remmen met het vermogen in jou auto lijkt mij geen verstandige optie
Ik zie jou eerder je blokken upgraden, zoals je met vrijwel alles op en aan je auto hebt gedaan!
Herman schreef:
B) Adjustable Proportioning Valves, oftewel 2 stuks (linker en rechter remleidingen lopen langs buitenzijde van voor naar achter) instelbare remkrachtbegrenzers in de remleidingen van de achterwielen plaatsen.
Zet zo proportionling valve alsjeblieft tussen de aansluiting van het achter-circuit van je hoofdremcylinder en het ABS verdeel-blok en niet in de individuele leidingen naar de wielen.
Exact gelijk gaan die drukregelaars nooit zijn en dan loop je het risico dat je links-rechts een remdrukverschil krijgt.
Dat is denk ik wel het laatste wat je wilt..
Oh.. En 'downgrade' van Ferodo 2500's naar RS4-2? Hmm... Ik gok dat het eerder een 'upgrade' is hoor!
Zoals Dominique al zegt zou ik het eerst op een simpele manier proberen te verbeteren door wat te experimenteren met remblokken.
Maar als je echt heel lomp bezig was met terugschakelen tijdens remmen en insturen dan heb je kans dat dit je altijd gebeurd was, tenzij je je achterklauwen helemaal eraf gooit