Je kan in DL een ruilradiator kopen eventueel. Je krijgt dan een originele terug waar alu kappen op gelast zijn ipv de kunststof units. Scheelt weer wat geld... Ikzelf zou er een nieuwe opzetten trouwens...
Succes Dimitri!
Vooral dat laatste ja waarschijnlijk weer precies wanneer je in Frankrijk op vakantie bent ofzo
Als bij mij de frontclam eraf gaat dan gooi ik ook gelijk een vol-alu exemplaar erop!
Dimitri, vraag maar eens aan Rob (of aan Jan .. ex Speedster zeg maar). Die laatste stond in Frankrijk op de eerste dag onderweg naar Stelvio met een geplofte radiator.
Ik kan je vertellen dat je op zo'n moment NIET blij bent.
Ze schijnen een levensduur te hebben van gemiddeld ca 7 jaar. Dus in 2008 kunnen we waarschijnlijk meer verhalen verwachten.
Ik heb hem uit voorzorg laten vervangen (die van mij was 7 jaar). Ik heb er gelijk de verbeterde versie in laten zetten.
Als dat het gemiddelde is dan gaat hij of heel snel stuk of nooit stuk. De mijne ging in 3 jaar tijd. Dat gemiddelde is zeker niet gebaseerd op ervaringen?
piet schreef:Als dat het gemiddelde is dan gaat hij of heel snel stuk of nooit stuk. De mijne ging in 3 jaar tijd. Dat gemiddelde is zeker niet gebaseerd op ervaringen?
Maar jij hebt ook een hele speciale Speedster Piet
Het schijnt bij de Elise na ca 7 jaar regelmatig voor te komen. En aangezien het dezelfde is als bij de Speedster kan je er dus op wachten. Maar er zullen ook zeker mensen zijn die er langer mee doen.
Vrees dat waar is. En de belasting op de radiator zal ook wel groter zijn bij een getunde auto. Maar Mark en Wilbert waren ook al vroeg aan de beurt.
De gene die het kan weten is Yvo die verkoopt die dingen tenslotte.