terugroepactie vacuumleiding remsysteem !
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Afgelopen vrijdag moest ik voor de 2e keer terug naar Oosterhout.
Ik had namelijk voor 26 oktober een afspraak gemaakt voor een grote beurt en het vervangen van de vacuumslang. Tijdens het telefonisch maken van de afspraak heb ik heel nadrukkelijk aangegeven dat ik de afspraak bij Edwin ingepland wilde hebben en dat de vacuumslang nog niet vervangen was. Dit zou met het magazijn kortgesloten worden.
De 26e bleek Edwin er niet te zijn (1e kleine tegenvaller). Dus een andere monteur (zeer net en prettig persoon!) heeft de grote beurt uitgevoerd. Toen hij de vacuumslang wilde gaan vervangen bleek deze niet op voorraad te zijn in het magazijn. Toen werd ik pissig. Ik heb de monteur verteld dat ik er niet vrolijk van werd maar dat ik niet kwaad op hem wilde worden omdat hij slechts de boodschapper van het nieuws was. Daarop bracht hij mij naar de balie. De baliemedewerkster reageerde zeer laconiek en gaf mij de indruk dat het haar totaal niets deed dat ik 170 km was komen rijden voor deze werkzaamheden. Terwijl ik haar aan de telefoon al duidelijk had gemaakt waarvoor ik zou komen en waarom. Dat gesprek dreigde behoorlijk uit de hand te gaan lopen, waarop André ingreep.
Met een aantal argumenten (in mijn ogen nog steeds smoesjes) probeerde hij te sussen en heeft hij een nieuwe afspraak gemaakt.
Afgelopen vrijdag heeft Edwin alsnog de vacuumslang vervangen. De oude was al behoorlijk bros aan het worden. Volgens Edwin was de fout in het magazijn gemaakt. Ze hebben daar namelijk een stuk slang liggen waar ze stukken afsnijden omdat er 2 verschillende versies bestaan voor het eerste stuk vanaf het inlaatspruitstuk. De ene versie heeft een dikke slang vanaf het spruitstuk naar een koppelstuk, de andere een dunnere slang. Die dikke versie wordt ook bros en moet vervangen worden, de dunnere niet. Daardoor was de slang uit de voorraad niet geschikt voor het vervangen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren toe (te kort).
Conclusie:
De monteurs hebben me uiteindelijk prima geholpen
. Maar de dame achter de balie mag mijns inziens wel een keertje naar een cursus klantvriendelijkheid! Wat een arrogantie straalt ze uit
SteV6
Ik had namelijk voor 26 oktober een afspraak gemaakt voor een grote beurt en het vervangen van de vacuumslang. Tijdens het telefonisch maken van de afspraak heb ik heel nadrukkelijk aangegeven dat ik de afspraak bij Edwin ingepland wilde hebben en dat de vacuumslang nog niet vervangen was. Dit zou met het magazijn kortgesloten worden.
De 26e bleek Edwin er niet te zijn (1e kleine tegenvaller). Dus een andere monteur (zeer net en prettig persoon!) heeft de grote beurt uitgevoerd. Toen hij de vacuumslang wilde gaan vervangen bleek deze niet op voorraad te zijn in het magazijn. Toen werd ik pissig. Ik heb de monteur verteld dat ik er niet vrolijk van werd maar dat ik niet kwaad op hem wilde worden omdat hij slechts de boodschapper van het nieuws was. Daarop bracht hij mij naar de balie. De baliemedewerkster reageerde zeer laconiek en gaf mij de indruk dat het haar totaal niets deed dat ik 170 km was komen rijden voor deze werkzaamheden. Terwijl ik haar aan de telefoon al duidelijk had gemaakt waarvoor ik zou komen en waarom. Dat gesprek dreigde behoorlijk uit de hand te gaan lopen, waarop André ingreep.
Met een aantal argumenten (in mijn ogen nog steeds smoesjes) probeerde hij te sussen en heeft hij een nieuwe afspraak gemaakt.
Afgelopen vrijdag heeft Edwin alsnog de vacuumslang vervangen. De oude was al behoorlijk bros aan het worden. Volgens Edwin was de fout in het magazijn gemaakt. Ze hebben daar namelijk een stuk slang liggen waar ze stukken afsnijden omdat er 2 verschillende versies bestaan voor het eerste stuk vanaf het inlaatspruitstuk. De ene versie heeft een dikke slang vanaf het spruitstuk naar een koppelstuk, de andere een dunnere slang. Die dikke versie wordt ook bros en moet vervangen worden, de dunnere niet. Daardoor was de slang uit de voorraad niet geschikt voor het vervangen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren toe (te kort).
Conclusie:
De monteurs hebben me uiteindelijk prima geholpen


SteV6
S4 Avant
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Ik heb ook al eens een ernstige aanvaring gehad met deze kauwgom kauwende dame. Onvoorstelbaar dat ze haar kennelijk de hand boven het hoofd houden en ze er dus nog steeds hetzelfde werk doet.SteV6 schreef: Maar de dame achter de balie mag mijns inziens wel een keertje naar een cursus klantvriendelijkheid! Wat een arrogantie straalt ze uit![]()
SteV6
Had met de vacuum slang wisselen geen probleem, maar dat wijf achter die balie had bij ons in het oosten al lang ontslag gehad. Het toont een enorme arrogantie.
Qua prijzen wat ze voor de opel gt's vragen zijn ze al niks beter.
Ze durven voor een opel gt met 5000 km op de teller zonder inruil meer te vragen dat ie nieuw kost
Qua prijzen wat ze voor de opel gt's vragen zijn ze al niks beter.
Ze durven voor een opel gt met 5000 km op de teller zonder inruil meer te vragen dat ie nieuw kost

- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
- joel do desert
- Actief lid
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 21 jul 2005 20:25
- Locatie: Neerijnen
Er zijn er meer, auto had ergens in juli een grote beurt/ APK gehad. Deurvangers zouden vervangen moeten worden, moesten nog wel worden besteld. Als deze binnen kwamen zou er zou gebeld worden voor een afspraak.ik wacht nog steeds op een belletje vanuit Oosterhout
Twee weken geleden was ik er. Gevraagd hoe het er mee stond en kreeg het bekende antwoord, we bellen je......
Ondanks Edwin heb ik min of meer de beslissing al genomen om voortaan naar een andere garage te gaan.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Ik ben altijd meer dan perfect geholpen bij oosterhout 
Zeker ook mbt garantiewerkzaamheden waar de dealer niet beter van wordt.
En wat betreft die prijs Jans...handel is handel en er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en verkoop prijs.....het is makkelijk weinig te vragen en weinig voor de jouwe terug te geven.
En ook op dat gebied heb ik zeer goede ervaringen in Oosterhout.

Zeker ook mbt garantiewerkzaamheden waar de dealer niet beter van wordt.
En wat betreft die prijs Jans...handel is handel en er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en verkoop prijs.....het is makkelijk weinig te vragen en weinig voor de jouwe terug te geven.
En ook op dat gebied heb ik zeer goede ervaringen in Oosterhout.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
Hendrik-Jan schreef:Daar in het oosten zijn het toch alleen maar mama-papa-bedrijfjes? Dan is ontslag ook echtscheiding.jans schreef:Had met de vacuum slang wisselen geen probleem, maar dat wijf achter die balie had bij ons in het oosten al lang ontslag gehad. Het toont een enorme arrogantie.






''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''