Proefzitten regio Rotterdam
Proefzitten regio Rotterdam
Hallo Speedster fans, ik ben van plan binnenkort een andere auto te kopen en de Speedster staat hoog op mijn verlanglijstje. Op dit moment staat er alleen geen een in de buurt te koop en ik zou graag willen weten hoe een Speedster zit. Ik heb laatst in een MR2 gereden en dat beviel wel, alleen ik zou toch wel wat meer pit willen hebben, vandaar een Speedster, maar ik ben bang dat hij toch wat te spartaans is (voor mijn vriendin).
Mijn vraag is of ik bij iemand even kan kijken naar en zitten in een Speedster, rijden hoeft niet. Ik woon in Barendrecht, ik weet niet of er iemand dichtbij woont waar ik eens langs kan komen.
Zo nu en dan staat er 1 vlak bij (een straat verder op) maar die is dan denk ik bij iemand op bezoek. Het betreft een grijze Speedster 2.2 waar in een A4tje op het dashboard ligt met de tekst dat inbreken zinloos is aangezien er niets te halen valt. Als dat een Speedster is van iemand die hier lid is zou dat misschien mooi uitkomen.
Mijn vraag is of ik bij iemand even kan kijken naar en zitten in een Speedster, rijden hoeft niet. Ik woon in Barendrecht, ik weet niet of er iemand dichtbij woont waar ik eens langs kan komen.
Zo nu en dan staat er 1 vlak bij (een straat verder op) maar die is dan denk ik bij iemand op bezoek. Het betreft een grijze Speedster 2.2 waar in een A4tje op het dashboard ligt met de tekst dat inbreken zinloos is aangezien er niets te halen valt. Als dat een Speedster is van iemand die hier lid is zou dat misschien mooi uitkomen.
Proefzitten
Ik weet in Barendrecht ook een Lotus exige te staan, volgens mij is die zelfs te koop. 

Exige S1
Dat heeft ie me net ook laten weten, het was een moeilijke keuze om de Speedster te laten gaan voordat ik er in heb gezeten, maar zo nu en dan heb ik de auto van mijn vriendin nodig om mijn mountainbike mee te vervoeren en dan moet ze in die van mij rijden. En ze heeft aangegeven dat een MR2 of Speedster haar te klein en te spartaans is, dan heb ik dat maar te accepteren, of ik moet stoppen met mountainbiken. Verder heb ik zo ook nog wat geld bespaard door een Civic te kopen ipv een Speedster 

- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid