heeeeejjjjj!!!
dat ben ik toch!!
Fuck man, mijn platen kloppen helemaal niet man, die ga ik eens mooi omwisselen ja.
Mooie is dat ik in duitsland van voren ben geflistst voor een goeie en dat ik die bon dus maar niet binnenkrijg, dacht dat dat ergens anders aan zou liggen!
Whehehe, weet nog niet of ik er wel iets mee doe...voor de zekerheid wel vast een goeie bestellen.
Ik denk dat het zo makelijk ga een nieuwe kenteken bestellen, want je moet je oude plaat inleveren om een nieuwe te krijgen. Anders krijg je een 2 erop in jou geval. Weet niet waar of bij wie de fout zit, maar die moet het probllem oplossen voor je . Suc6 ermee.
ik had een beschadigde voorplaat doordat ie zo laag hangt en heb gewoon een nieuwe besteld, dan krijg je overigens geen 2tje, ik heb gewoon mijn 1tje behouden, 2tje komt als je ze kwijt bent, niet als je de oude nog hebt. Die platenboer heeft zich mistypt en geeft me nu een nieuwe plaat.
vriend van me is politieagent en die heeft me aangeraden toch maar n nieuwe plaat erop te zetten, omdat je zelf verantwoordelijk bent voor je platen en dus gewoon kans hebt op een boete daarvoor. Politie trekt auto's zoals de onze na als ze achter ons rijden, hufters, als dat dus niet klopt wordt je direct aangehouden natuurlijk.