http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Mark
Ja, de tweeters zijn idd gemaakt om zo te monteren. Plat monteren kan natuurlijk ook, maar ik hou het liever hetzelfde als bij de stereo installatie in de woonkamer, daar staan ze ook direct op de luisterpositie gericht.André R schreef:Ziet er weer netje uit Mark. Dat zal zeker lekker klinken.
Zijn die tweeters gemaakt om zo te staan en te richten? Meestal worden ze vlak op het dashboard gemonteerd, zodat ze het hoog verstrooien via de voorruit. Met richten lijkt het me erg direct. Of valt dat mee?
Even uit m'n hoofd is de sub 4KG. Dus dat is best wel wat gewicht. Wordt wel weer een beetje gecompenseerd doordat m'n CD wisselaar uit de auto isHerman schreef: Ziet er goed uit Exclamation Klinkt vast top. Zwaartepunt en plaats van de woofer is goed gekozen. Heb je eea gewogen?
HeheHerman schreef: Calibratie op de achterbank viel zeker niet mee Wink ?
Dat hebben meer mensen inderdaad. Ik heb muziek eigenlijk nooit hard staan, maar er staat altijd wel iets aan. Ach, en zoveel slechter kan m'n rijstijl niet wordenRCduck7 schreef: Klinkt misschien vreemd voor sommigen maar voor mij geen muziek in een sportwagen.
Vooral als er harde muziek gespeeld word kan dat bewust of onbewust je rijstijl negatief beinvloeden, in het slechste geval met alle gevolgen vandien.
Het klinkt misschien raar maar als je hard wil rijden speel je best rustige muziek.
Tot ergernis van een eventuele passagier.