toerrit bosc in de zak van zuid beveland
toerrit bosc in de zak van zuid beveland
10 augustus toerrit bosc in de zak van zuid beveland 2008 noteer alvast in agenda dit is een mooie gelegenheid om als belgen en hollanders nog eens samen te komen zuid beveland is in zeeland dus voor iedereen mooi tussen in tot speedy .s
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
'schop'
Even een 'schop'
En nog wat info van de organisator (buffkip):
start van de rit dwars door de zak is in woensdrecht bij cafe restaurant non plus ultra adres grindweg 2 4634pp woensdrecht vlak bij de belgische grens koffie voorzien vanaf 10 uur start tussen 10.30 en 1100 uur voor een mooie route door het zeeuwse fruit landschap smidags een lunch op een voor techneuten unieke locatie en start van het tweede gedeelte tot 10 augustus graag inschrijven ivm met reservatie lunch tafels
En ik wil die ombouw van 'The-Duke' wel eens in 't echt zien
En nog wat info van de organisator (buffkip):
start van de rit dwars door de zak is in woensdrecht bij cafe restaurant non plus ultra adres grindweg 2 4634pp woensdrecht vlak bij de belgische grens koffie voorzien vanaf 10 uur start tussen 10.30 en 1100 uur voor een mooie route door het zeeuwse fruit landschap smidags een lunch op een voor techneuten unieke locatie en start van het tweede gedeelte tot 10 augustus graag inschrijven ivm met reservatie lunch tafels
En ik wil die ombouw van 'The-Duke' wel eens in 't echt zien

- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Buffkip, ik heb je proberen te mailen omdat ik zondag m'n ouders moet ophalen die even in NL zijn voor een vakantie. Heb jij dat gelezen? Kan niet komen en wil niet dat je straks met de groep voor Jan Poedel op me zit te wachten.
Mocht buffkip dit niet voor zondag lezen hoop ik dat een van de anderen dit even doorgeeft.

Mocht buffkip dit niet voor zondag lezen hoop ik dat een van de anderen dit even doorgeeft.
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
Met dank aan onze nederlandse vriend Buffkip voor de organisatie van deze prachtige toerrit.
http://speedster3266.forumup.be/viewtop ... edster3266
PS: @Gerard: verloren gereden?
Mvg,
http://speedster3266.forumup.be/viewtop ... edster3266
PS: @Gerard: verloren gereden?
Mvg,