Gefeliciteerd en succes met het inhalen van kwebbelkous Jans!
SteV6
Bedankt,
Jans inhalen gaat me niet lukken..........ik krijg het thuis echt niet voor elkaar om nu de schokbrekers aan te passen en over een paar maanden weer andere te kopen, of bv velgen, of bv tunen of bv uitlaat en er dan weer een thread voor te starten
He jans nu ik er zo over nadenk, doe jij alles twee keer of gaat het nog verder hoe krijg je je vrouw zo gek, ervanuitgaande dat je die hebt
hei Marcel
Heb inderdaad 2 kinderen
En ik heb een vrouw die met me mee denkt
Oja, heb vandaag nog even geinformeerd over een Quaife sperdiff.
Heb je meer grip. hij moet er zo snel mogelijk onder.
Hij is in de aanbieding
jans schreef:hei Marcel
Heb inderdaad 2 kinderen
En ik heb een vrouw die met me mee denkt
Oja, heb vandaag nog even geinformeerd over een Quaife sperdiff.
Heb je meer grip. hij moet er zo snel mogelijk onder.
Hij is in de aanbieding
jans
Ik kan je alleen maar gelijk geven hoor, als je het kan en je vindt het leuk, zet hem op !
Wil deze zomer nog wel een weekje op vakantie met de speedster.
Wie van jullie weet nog een mooie omgeving?maar dan wel in het buitenland.Of ergens waar nog meer speedsters bij elkaar komen?
Misschien is er nog iemand die óok een weekje weg wil?
jans
Maar ik denk niet dat dat het antwoord is dat je zocht
Mijn tip is om "gewoon" de berggebieden op de zoeken om lekker te toeren tussen vergezichten een haarspeldbochten. En kijk even op tussen deze onderwerpen, of misschien hier?!
Ik zou een weekje Nordschleife al perfect vinden, net ver genoeg (voor een randstedeling) en vooral veel leuks te doen en te zien! .
In het weekend snelle auto's en motoren kijken, in de midweek lekker zelf boenderen in de groene hel .
Ikzelf ga iig dit jaar nog een week of een gedeelte ervan naar de Ring...
Maar jij mag niet mee Jans, het moet wel gezellig blijven
Maik schreef:Ik zou een weekje Nordschleife al perfect vinden, net ver genoeg (voor een randstedeling) en vooral veel leuks te doen en te zien! .
In het weekend snelle auto's en motoren kijken, in de midweek lekker zelf boenderen in de groene hel .
Ikzelf ga iig dit jaar nog een week of een gedeelte ervan naar de Ring...
Maar jij mag niet mee Jans, het moet wel gezellig blijven
Haiiiiii Maikiiiii
Wil wel graag iemand mee van enig kaliber anders val ik in slaap hahahahaaaa
Je weet niet wat je mist Jans! Alleen de rit heen en weer wordt je niet vrolijk van. Maar die berg passen zijn geweldig. Maarten kent al die bekende passen die je normaal alleen van de t.v. kent. Het naseizoen scheelt ook behoorlijk in de drukte en een weekje niet dammen moet toch kunnen. Als je s'middag er genoeg van hebt rij je gewoon naar het Hotel. Dat heb ik toen ook gedaan, maar toen was het Hotel een camping. Sterker nog, ik heb een week in de auto geslapen. Dat is overigens niet aan te raden.