RCduck7 schreef:Prachtig!!!
Kunnen we binnenkort een objectieve vergelijkingstest verwachten!?!
Is niet te vergelijken,moet je ook vooral niet doen.Ik heb veel te veel lol in de Speedster gehad.Heb het altijd een topper gevonden.Dit is anders op alle fronten.Maar kan er niet meer plezier in beleven dan in de Speedster, heb er altijd met een brede grijns op m`n smoel ingereden En niet op de laatste plaats een stuk of 10 leuke kennissen en vrienden aan over gehouden.DUS zeuren over de Speedster zal je mij niet horen doen!
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Is niet te vergelijken,moet je ook vooral niet doen.Ik heb veel te veel lol in de Speedster gehad.Heb het altijd een topper gevonden.Dit is anders op alle fronten.Maar kan er niet meer plezier in beleven dan in de Speedster, heb er altijd met een brede grijns op m`n smoel ingereden En niet op de laatste plaats een stuk of 10 leuke kennissen en vrienden aan over gehouden.DUS zeuren over de Speedster zal je mij niet horen doen!
Ok, ik geef toe dat het niet helemaal te vergelijken is qua power delivery tenzij je hem vergelijkt met een speedster met compressor maar tis niet alsof je de wagen vergelijkt met een pick up ofzo.
Ok, ik geef toe dat het niet helemaal te vergelijken is qua power delivery tenzij je hem vergelijkt met een speedster met compressor maar tis niet alsof je de wagen vergelijkt met een pick up ofzo.
ik zeg eerlijk(en ga geen vrienden maken)dat is het dus BIJNA wel,het verschil is te groot om het te vergelijken,ik kan mijn ibiza ook niet met mijn leon vergelijken,het is gewoon helemaal anders,sorry kan er niks anders van maken......................zelfs een speedy met kompressor.
sturen remmen schakelen het gevoel........tis anders
De Mazda 2 is een heel andere auto dan de Honda Jazz.
Dan moeten ze gewoon alle vergelijkingstesten afschaffen.
Nou ja, laat maar... Heb al een paar objectieve meningen gelezen tussen deze 2 wagens op www.vx220.org