Problemen bij de kalender software. Meld ze hier
- Piet
- Giga lid Carbon
Problemen bij de kalender software. Meld ze hier
De kalender software kun je downloaden hier
http://www.albumprintservice.nl/templat ... -wens.html
1. Installeer de software.
2. Maak een map aan in Mijn documenten\Hema Album Software Advanced met b.v. de naam SpeedsterClub Kalender 2008 (Andere naam mag ook)
Dus
Mijn documenten\Hema Album Software Advanced\SpeedsterClub Kalender 2008
3. Pak de zip bestanden (SpeedsterClub Kalender 2008.zip en SpeedsterClub Kalender 2008 deel2.zip) die ik je hebt gemaild uit in die map.
4. Start het programma “Hema Album Software Advanced” op
5. Klik links boven in op “Product openen” Kies de juiste map en dan het bestand “SpeedsterClub Kalender 2008.alb”. Je kunt als je dat wilt nog wat veranderingen aanbrengen.
6. Kies na het laden uit het menu bestand en selecteer Bestellen.
De rest wijst zich vanzelf.
Er zijn een aantal mensen die al de kalender hebben gemaild. Ik kan me voorstellen dat misschien alles niet helemaal zo verloopt als je hoopt. Als het nodig kunnen we hier elkaar misschien helpen.
http://www.albumprintservice.nl/templat ... -wens.html
1. Installeer de software.
2. Maak een map aan in Mijn documenten\Hema Album Software Advanced met b.v. de naam SpeedsterClub Kalender 2008 (Andere naam mag ook)
Dus
Mijn documenten\Hema Album Software Advanced\SpeedsterClub Kalender 2008
3. Pak de zip bestanden (SpeedsterClub Kalender 2008.zip en SpeedsterClub Kalender 2008 deel2.zip) die ik je hebt gemaild uit in die map.
4. Start het programma “Hema Album Software Advanced” op
5. Klik links boven in op “Product openen” Kies de juiste map en dan het bestand “SpeedsterClub Kalender 2008.alb”. Je kunt als je dat wilt nog wat veranderingen aanbrengen.
6. Kies na het laden uit het menu bestand en selecteer Bestellen.
De rest wijst zich vanzelf.
Er zijn een aantal mensen die al de kalender hebben gemaild. Ik kan me voorstellen dat misschien alles niet helemaal zo verloopt als je hoopt. Als het nodig kunnen we hier elkaar misschien helpen.