heb ik ook. zeer zinvol, want mijn koeltankje was gebarsten onder de zon. geen echt carbonfiber, er was hier ook een aktie (Linne?) met echt carbonfire. Dit ding voldoet prima!
Herman schreef:Heb ik ook. Past om de originele stick en is helaas geen vervanger daarvan. Zit er bij mij nog niet op. Ik ben terughoudend om veel kracht op de pook te zetten om de knop los te maken.
Super7 schreef:Ik heb 'm ook liggen, krijg de pook niet lo0s en twijfel nog of ik de gasbrander erop ga zetten..
Er is geen gevaar bij. Je richt de gasbrander of verfstripper (heetste stand) op de pook zelf juist onder de knop. Zo is er geen gevaar dat je de knop beschadigt. Het duurt niet lang om de lijm te laten lossen. (Bij mij volstond ca 1 minuut met een gasbrandertje) De pookhoes duw je zo ver mogelijk naar beneden en bescherm je door een metalen plaatje. Hou een vod of een lederen werkhandschoen bij de hand om de knop los te draaien.
Omhulsul heb ik gewoon weggegooid, ziet er niet uit en passen doet het ook niet echt... echt weggegooid geld, gelukkig niet veel maar toch.... Hele website zou ik snel verwijderen van je favorieten want dat plaatje over de koelvloeistof is al net zo lelijk.... Gewoon effe doorzoeken, heb je tenminste wel wat moois!