Het is van dat folie dat middels onderdompelen wordt aangebracht (http://www.ftdtechnics.nl/). Eerst is er een primer opgezet (moest schijnbaar meerdere keren omdat het folie niet goed hechte op de ondergrond van ons dashboard). Daarna is het bij een autospuiter voorzien van een laag blanke lak.
Gaat er dus niet zomaar af.
Racerke schreef:was je je onderdelen lang kwijt?? en zou je eventuele prijs eens kunnen door PM'men??
ziet er wel knap uit.
greetz
dito! heel interessant allemaal
Van mij zijn die standaard zilverkleurige delen van de Speedster vol van die plekken en strepen die niet af te kuisen zijn, ik weet niet als er nog zijn die dat hebben? ... Zo'n make-up voor die onderdelen zou wel fantastisch zijn
montage van dashboard is prima gelukt (dubbelzijdig tape). Deuren geven nog wat problemen aangezien ik niet de juiste pluggen heb. De opeldealer gaf me witte pluggen mee (ipv standaard zwart) met de opmerking dat vervangende pluggen altijd wit zijn (?). Die witte blijken niet te passen, dus binnenkort maar op zoek naar de originele pluggen...
12Esc schreef:montage van dashboard is prima gelukt (dubbelzijdig tape). Deuren geven nog wat problemen aangezien ik niet de juiste pluggen heb. De opeldealer gaf me witte pluggen mee (ipv standaard zwart) met de opmerking dat vervangende pluggen altijd wit zijn (?). Die witte blijken niet te passen, dus binnenkort maar op zoek naar de originele pluggen...
Als het klaar is plaats ik wat foto's.
Ik heb ze
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
ik was trouwens dit weekend bij de opel dealer, die moest de pluggen speciaal bestellen ("ja, da's eigenlijk geen opel maar een lotus..."). De opel pluggen (die niet passen) waren ruim 30 ct per stuk, die voor de 'lotus' meer dan een euro...