Wij hebben besloten om in omgeving chaam een hotel te zoeken zo dat we zondag's rustig naar huis kunnen rijden

Als iemand nog meer intresse heeft hierbij de link:
http://www.bookings.org/hotel/nl/premie ... #RD1064901
Gr,

Ik denk dat zij standaard inventaris van de kamer is! Kijk maar, ze hebben er speciaal een boortoren (studentikoos voor hoogslaper) boven het hoofdeinde van het bed geplaatst ....linne150 schreef:de dame in de badkamer optie of standaard?Vr.Groet linne150 150 staat voor aantal maanden jongX ?
HiSteV6 schreef:Ik denk dat zij standaard inventaris van de kamer is! Kijk maar, ze hebben er speciaal een boortoren (studentikoos voor hoogslaper) boven het hoofdeinde van het bed geplaatst ....linne150 schreef:de dame in de badkamer optie of standaard?Vr.Groet linne150 150 staat voor aantal maanden jongX ?
SteV6
Hoop dat we wel die kant op gaan, richting chaam bedoel ik.van dijk schreef:P.G.O. laat ons in de steek, ze hebben het verkocht dat kan. Maar dat ze niks hebben laten weten is niet zo netjes. Ik regel iets anders, maar het is wel balen dat ik 2 dagen kwijt ben met het rijden van de route![]()
Ik laat zo snel mogelijk weten wat het wordt.
Martin van Dijk.
Die mooie rijtoer gaat toch gewoon door hé.van dijk schreef:Ze hebben het verkocht, ik snap dat het dan niet door kan gaan (het waren aardige mensen bij P.G.O.) maar het komt voor ons een beetje rot uit. Maar ik los het probleem op