extremesaba schreef:... en het uitzetten van de TC kan nog wel eens tot een spannend worden! De Speedster kon je nog corigeren maar de GT is echt weg als die gaat!
Dat lijkt me toch wel erg vreemd eerlijk gezegd. Van nature zou ik zeggen dat een GT juist makkelijker op te vangen is als hij eenmaal uitbreekt.
dat is het ook,de grens van de speedster ligt zoveel verder,dat als je em eenmaal hebt bereikt hij ook wat bruuter erin klapt,de GT kan je gewoon wat makkelijker driften...........
extremesaba schreef:... en het uitzetten van de TC kan nog wel eens tot een spannend worden! De Speedster kon je nog corigeren maar de GT is echt weg als die gaat!
Dat lijkt me toch wel erg vreemd eerlijk gezegd. Van nature zou ik zeggen dat een GT juist makkelijker op te vangen is als hij eenmaal uitbreekt.
dat is het ook,de grens van de speedster ligt zoveel verder,dat als je em eenmaal hebt bereikt hij ook wat bruuter erin klapt,de GT kan je gewoon wat makkelijker driften...........
Lijkt mij ook als je kijkt naar de gewichtsverdeling.
Wellicht kan de nieuwe eigenaar z'n licht er nogeens over laten schijnen. Vind het namelijk een wat vreemd verhaal. Indien een uitbrekende GT moeilijker op te vangen zou zijn, lijkt mij dat GM echt een waardeloze wagen ontwikkeld heeft.
Ik denk dat wanneer je een oversturende Speedster kunt opvangen, je zeker een een GT moet kunnen opvangen. Dan heb je namelijk veel meer tijd en marge door de gewichtsverdeling.
Hoe ik het doe met de Speedster? Geen idee, maar overweeg wel even een slipcursus via v/d Kooi te doen zodat ik iig een idee heb hoe de auto gaat reageren. Op m'n vakantie had ik geen zin dat uit te proberen. Moest immers ook nog thuis komen.