Hoi ik denk niet dat deze cijfers helemaal kloppen voor nederland, nederlanders zijn nogal saai in hun kleurkeuze is mijn ervaring, hier zullen de grijze en de zwarte wel hoogtij vieren, dus de kans dat de gele hier zeldzamer zijn is groot.
6.6% is toch niet zo wereld schokkend. Kijk maar eens naar de foto's van onze leden. Ik tel zo al 3 gele op een totaal van 18 of op de meeting in Oosterhout staan toch ook een aantal gele.
piet schreef:6.6% is toch niet zo wereld schokkend. Kijk maar eens naar de foto's van onze leden. Ik tel zo al 3 gele op een totaal van 18 of op de meeting in Oosterhout staan toch ook een aantal gele.
Ik bedoel ook niet dat het schokkend is, maar dat er per land vaak verschillen zitten in de voorkeur voor bepaalde kleuren
Neenee Marcel , je bedoelde dat er minder gele speedsters in NL zullen zijn dan die 6.6%, maar dat komt juist wel redelijk uit denk ik. Zoals Mark al aangaf zitten er al aardig "gelen" hier op het forum!
Volgens mij valt juist het aantal grijzen hier juist wel mee
Maik schreef:Neenee Marcel , je bedoelde dat er minder gele speedsters in NL zullen zijn dan die 6.6%, maar dat komt juist wel redelijk uit denk ik. Zoals Mark al aangaf zitten er al aardig "gelen" hier op het forum!
Volgens mij valt juist het aantal grijzen hier juist wel mee
gr.
Maikel
Haha ik vindt het te weinig !!
Ik ben gek op geel of bijvoorbeeld Colmar Blue lijkt mij ook prachtig !!
Maarja een gebruikte auto heb je de kleur niet helemaal voor het kiezen, zeker niet als ze zo zeldzaam zijn als de speedster, dus knalrood, ook prachtig hoor !!
Matsuru schreef:
Vandaag even gebeld met Oosterhout en ik kom hier nog op terug
Gisteren even lekker wezen toeren met de vrouw en langs Oosterhout gereden, ja de gele Turbo stond er nog steeds te glimmen.........wel op slot, en dat was vorige keer niet, dus misschien wachtend op zijn volgende eigenaar