kleinere kentekenplaat voor
-
- Nieuw lid
kleinere kentekenplaat voor
ik zoek een mooie kleine kenteken plaat voov aan de voorkant wil niet zo n amerikaans geval weet iemand waar je ze kan kopen of bestellen
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Bob is your man:
http://www25.brinkster.com/bobvanm/numberplates.asp
Geloof dat wel tegenwoordig het voeren van een 'illegale' voor-plaat naar 75Eur boete is gegaan. Weet je waar je aan begint..
Bye, Arno.
http://www25.brinkster.com/bobvanm/numberplates.asp
Geloof dat wel tegenwoordig het voeren van een 'illegale' voor-plaat naar 75Eur boete is gegaan. Weet je waar je aan begint..
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- Rene Turbo
- Lid
Aanrader: heb net een sticker laten maken bij Stickerland.nl.
Ze hebben een klein standaardmaatje op hun site staan dat ik persoonlijk weer net te klein vond. Heb daarom eigen maten doorgegeven. Sticker is perfect, binnen n week in huis, en kostte slechts 15,- exc. porto.
Wel nog zelf op n aluminium plaatje plakken. Ga de tips hier op het forum volgen, en m met een extra sterke klittenband bevestigen.
Ze hebben een klein standaardmaatje op hun site staan dat ik persoonlijk weer net te klein vond. Heb daarom eigen maten doorgegeven. Sticker is perfect, binnen n week in huis, en kostte slechts 15,- exc. porto.
Wel nog zelf op n aluminium plaatje plakken. Ga de tips hier op het forum volgen, en m met een extra sterke klittenband bevestigen.
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---
rijd zelf na div.keer de plaat stuk gereden te hebben nu ook met een klein
plaatje.
ik houd deze met de onderzijde gelijk met de onderzijde v.d voorspoiler
en knip hem nog wat bij en zit dan ook net niet voor de grote koelopening. gaat tot op heden goed zowel met de plaat als met oom agent.
rene-turbo bevalt de auto goed?? hadden elkaar nog even gesproken bij de meeting in januari in soesterberg. toen moest je hem nog op kenteken zetten.
plaatje.
ik houd deze met de onderzijde gelijk met de onderzijde v.d voorspoiler
en knip hem nog wat bij en zit dan ook net niet voor de grote koelopening. gaat tot op heden goed zowel met de plaat als met oom agent.

rene-turbo bevalt de auto goed?? hadden elkaar nog even gesproken bij de meeting in januari in soesterberg. toen moest je hem nog op kenteken zetten.