voorbeelden op foto XENON/HID ?
- wettewilly
- Lid
voorbeelden op foto XENON/HID ?
Hellow
bij deze mijn eerste topic in deze wereld vol speedy-lovers!
heeft er soms iemand voorbeeld fotos van wat xenon/HID geeft in een speedster.
Ik ben aan het overwegen om het te doen met een zilvere. ik heb het internet al voldoende doorzocht naar foto's (duidelijkste heb ik gevonden op mark verbooms page, niet tussen de projects maar in zijn foto album)
heeft er soms iemand nog fotos van zijn wagen waarin dit geplaatst is? bij voorkeur een zilverkleurige.
iemand die dit idee helemaal afraadt?
greetz
frederik
bij deze mijn eerste topic in deze wereld vol speedy-lovers!
heeft er soms iemand voorbeeld fotos van wat xenon/HID geeft in een speedster.
Ik ben aan het overwegen om het te doen met een zilvere. ik heb het internet al voldoende doorzocht naar foto's (duidelijkste heb ik gevonden op mark verbooms page, niet tussen de projects maar in zijn foto album)
heeft er soms iemand nog fotos van zijn wagen waarin dit geplaatst is? bij voorkeur een zilverkleurige.
iemand die dit idee helemaal afraadt?
greetz
frederik
- wettewilly
- Lid
- wettewilly
- Lid
- wettewilly
- Lid
Ook wel mooi resultaat, ja!
het is echt moeilijk geworden om tussen al het aanbod de goeie merken/sets terug te vinden. De prijs is al lang geen betrouwbare variabele meer.
heb net gehoord dat je hier in belgie automatische hoogteregeling en koplampsproeiers zou moeten hebben.
dit ga ik ASAP eens navragen bij de technische keuring van de voertuigen, want dit lijkt me een tikkeltje te zot!
...zeker wat betreft die koplampsproeier!
het is echt moeilijk geworden om tussen al het aanbod de goeie merken/sets terug te vinden. De prijs is al lang geen betrouwbare variabele meer.
heb net gehoord dat je hier in belgie automatische hoogteregeling en koplampsproeiers zou moeten hebben.
dit ga ik ASAP eens navragen bij de technische keuring van de voertuigen, want dit lijkt me een tikkeltje te zot!
...zeker wat betreft die koplampsproeier!
- wettewilly
- Lid
Heb even gecheckt bij de techniste autokeuring... alles wat nadien is gestoken (vanaf eender welk bouwjaar) moet voorzien zijn van automatische hoogteregeling én koplampsproeier...
dus steek ik 1x per jaar de halogeen lampjes er terug in.
nu nog enkel het dilemma tussen de K-sterktes... 6000k of 8000k
het gaat om de set uit die onderaan op deze pagina staat
http://www.imxstore.com/index.php?sid=0 ... f95014&p=2
iemand een idee welke van de 2 het beste resultaat geeft in de projectielens van de speedster? wil er ook geen kermiswagen van maken
greetz
frederik
dus steek ik 1x per jaar de halogeen lampjes er terug in.
nu nog enkel het dilemma tussen de K-sterktes... 6000k of 8000k
het gaat om de set uit die onderaan op deze pagina staat
http://www.imxstore.com/index.php?sid=0 ... f95014&p=2
iemand een idee welke van de 2 het beste resultaat geeft in de projectielens van de speedster? wil er ook geen kermiswagen van maken

greetz
frederik