Te Koop
Originele einddemper € 100,-
Origineel vliegwiel (10,5 kg) deze kan ik naar elk gewenst aantal kilo's af laten draaien € 200,- klaar.
Ik heb van mathijssen-technics een vliegwiel gemonteerd van 5,5kg kosten € 310,-
Ter info: Ik heb tevens mijn koppeling vernieuwd, maar na 60.000km was dit totaal niet nodig!
Vliegwiel en originele einddemper
Ik heb het originele vliegwiel niet afgedraaid, omdat wanneer je de koppeling vervangt en tevens het vliegwiel de hele motor uit de auto moet en dan zou het te lang duren voordat de motor weer in de auto zou gaan en van de brug af kan (vind mijn baas niet zo leuk wanneer ik de brug 2 weken bezet)!
Aangezien volgens mij nog niemand met een 2.2 zijn vliegwiel heeft vernieuwd heb je nu dus de unieke kans om een origineel vliegwiel tot elk gewenst aantal kilo's af te laten draaien en daarmee ook nog eens ruim 100 euro te besparen.
Wanneer mijn auto helemaal klaar is (ligt nu volledig uit elkaar) met strak maken spuiten en technisch een paar modificaties dan zal ik inclusief foto's wel aangeven wat de voordelen zijn van het vliegwiel.
Ben tevens de pre-cat aan het uitboren icm met een sporteinddemper.
Vond dat na 6 jaar en 2 eigenaren de Speedster iets teveel beschadigingen had en heb daarom maar besloten de hele auto aan te pakken.
Aangezien volgens mij nog niemand met een 2.2 zijn vliegwiel heeft vernieuwd heb je nu dus de unieke kans om een origineel vliegwiel tot elk gewenst aantal kilo's af te laten draaien en daarmee ook nog eens ruim 100 euro te besparen.
Wanneer mijn auto helemaal klaar is (ligt nu volledig uit elkaar) met strak maken spuiten en technisch een paar modificaties dan zal ik inclusief foto's wel aangeven wat de voordelen zijn van het vliegwiel.
Ben tevens de pre-cat aan het uitboren icm met een sporteinddemper.
Vond dat na 6 jaar en 2 eigenaren de Speedster iets teveel beschadigingen had en heb daarom maar besloten de hele auto aan te pakken.
Mijn collega regelt dat aangezien hij allerlei adresjes heeft voor Opel Tuning.
Hij heeft meerdere jaren rally gereden met een Opel Corsa.
Op dit moment heeft hij alleen de motor nog, maar is van plan weer een nieuwe auto te bouwen.
Het is dus afdraaien naar elk gewenst gewicht onder de 10,5kg incl. balanceren.
Hij heeft meerdere jaren rally gereden met een Opel Corsa.
Op dit moment heeft hij alleen de motor nog, maar is van plan weer een nieuwe auto te bouwen.
Het is dus afdraaien naar elk gewenst gewicht onder de 10,5kg incl. balanceren.