Speedster toevallig bekend
Haha, zou zo maar kunnen. Kreeg vanmiddag mail van de verkoper..... de potentiële koper die vanmiddag langs was geweest wilde eerst ook nog de Zandvoortse zilveren bekijken en zou zsm terugbellen. Koper geloofde de staat van de auto in Bhoek niet omdat hij er zooo perfect uit zag. Ik zag de bui al hangen..... za.ochtend om 9.45u gaat de foon dat de Speedster voor mijn neus verkocht isMaik schreef:En Paskal, kan je zaterdag nog gaan shoppen voor die olifantgrijze speedster? Neem je hem dan gelijk mee terug op de trailer trouwens?

Daar had ik weinig zin in dus direct verkoper gebeld of ik vanavond kon komen

Heb er echt mega-veel zin. Kan nu ook in huis weer aan het verbouwen... twijfelde of ik de Speedster buiten zou laten staan maar een auto in zo'n staat wil ik echt niet full-time buiten hebben staan (nee, ik ben geen poetser!) dus wasmachine, droger etc moeten naar de andere kant van de muur (in een kast in de pc-kamer) verplaatst worden zodat Speedy in de garage kan

Eigenaar is auto-technisch aardig onderlegd want heeft zelf op vakkundige wijze de einddemper compleet aangepast zodat hij naar zijn zin goed klinkt. Kreeg net nog een mail met de hele uitleg erbij + foto's

Nu maar hopen dat vd Sten snel tijd heeft, maar ik zie het als een formaliteit want dit exemplaar is (in mijn ogen) echt helemaal in orde!
Grt,
Een blije Paskal

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Goed geregeld Paskal! Onder voorbehoud gefeliciteerd!
Heb je wel een beetje naar het chassis gekeken? Voor bij de voorwielophanging kunnen de meest vreselijke schades zitten en het voordeel daar is dan dat je dat kan zien zonder de boel helemaal uitelkaar te schroeven
Het klinkt inderdaad als een perfekt exemplaar. Hopen dat van Sten ook zo enthousiast is straks!
Heb je wel een beetje naar het chassis gekeken? Voor bij de voorwielophanging kunnen de meest vreselijke schades zitten en het voordeel daar is dan dat je dat kan zien zonder de boel helemaal uitelkaar te schroeven

Het klinkt inderdaad als een perfekt exemplaar. Hopen dat van Sten ook zo enthousiast is straks!

- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en?
toffe wagen he?
toffe wagen he?
LARINI POWERRRRRRR!!!!!