Caterham Experience
Caterham Experience
Het 7 bloed blijft toch stromen..
Ik heb me toch maar ingeschreven via vd Kooi. Toevallig nog meer mensen van hier die ook gaan??
Ik heb me toch maar ingeschreven via vd Kooi. Toevallig nog meer mensen van hier die ook gaan??
-
- Actief lid
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ergh, tja, toch maar eens een mailtje nasturen. Als ik straks 200 euri betaal voor 10 minuten rijden dan weet ik nog niet hoe een Caterham rijdt. Spreek ik net zo lief iemand hier in de buurt ff aan om een stukje in de vierwielige sigaar te kunnen meetoeren.Elise schreef:Het heet niet voor niet ExperienceEdjes schreef:ah dat was dus ook mijn vraag.
4 auto's voor 40 inschrijvingen?
Dat wordt wel weinig rijden.....
-
- Actief lid
- allen
- Contacteer:
had een mailtje gestuurd. Er zijn idd maar 4 auto's. Je deelt met 9 man een auto en rijdt steeds een proef van ongeveer anderhalve minuut. We hebben maar gevraagd of het mogelijk is nog af te zeggen. Dan rijd ik liever een dagje met iemand mee of huur ik voor 100 euri meer zo'n wagen voor een hele dag. Want op deze manier krijg ik nooit een goede indruk van de wagen.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- allen
- Contacteer:
Ik had dezelfde dag na m'n vraag reactie over de rijtijden. Nadat ik had aangegeven te willen canellen heb ik niets meer van hun vernomen maar ik ga er dan maar vanuit dat ze genoeg weten.
Voor 140 euri kan ik 17 juli van 9 tot 17 uur op cpz rijden (mocht de bmw op tijd af zijn) en voor 175 heb ik van 31 juli van 9 tot 12 geboekt via driving fun. Mag dan toch gekkie Henkie zijn als ik dit geld gebruik om 15 minuten in een Caterham te mogen zitten.
Voor 140 euri kan ik 17 juli van 9 tot 17 uur op cpz rijden (mocht de bmw op tijd af zijn) en voor 175 heb ik van 31 juli van 9 tot 12 geboekt via driving fun. Mag dan toch gekkie Henkie zijn als ik dit geld gebruik om 15 minuten in een Caterham te mogen zitten.

- zoonvanlinne150
- Mega lid
Lijkt me ook beter,gewoon lekker op CPZ gaan rijden.allen schreef:Ik had dezelfde dag na m'n vraag reactie over de rijtijden. Nadat ik had aangegeven te willen canellen heb ik niets meer van hun vernomen maar ik ga er dan maar vanuit dat ze genoeg weten.
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''