Op het Opel-Forum sta dit bericht geschreven. Misschien is het ook wel belangrijk voor de Speedster rijders, want ik neem aan dat wij niet van onze auto af willen. Doe je voordeel mee!
belangrijk bericht
in overleg met danny plaats ik deze boodschap even om dat er de laatste tijd nog al wat getunde wagens gestolen worden van forum leden het is verstandiger om geen foto,s meer te plaatsen hier op het forum van je auto of als je het perse wel wil is dit dan voor eigen risico want het vermoeden wat ik steeds meer krijg is dat er een bende autodieven ook hier op het forum rond kijkt en dan hun slag slaan.
Maik schreef:Ik denk dat ik mijn woonplaats toch maar eens weg ga halen... ze kunnen er hopelijk niet zoveel mee, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere
M.
ps: woonplaats blijft beschikbaar op aanvraag
Dat heb ik dus ook al gedaan. Ik weet niet of het echt een auto is voor de dieven, want het is een te opvallende auto voor hun.
Maik schreef:Ik denk dat ik mijn woonplaats toch maar eens weg ga halen... ze kunnen er hopelijk niet zoveel mee, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere
M.
ps: woonplaats blijft beschikbaar op aanvraag
He Maik
Weet je toch wel te vinden
Trouwens we zijn vanmiddag Zeist wezen verkennen.Meteen ook ons hotel
even bekeken, voor vrijdags ervoor.
van dijk schreef:Welk hotel? had het even gezegd dan had ik jullie Zeist kunnen laten zien.
Hi
Ja, achteraf jammer.Maar we zouden eerst naar Scheveningen gaan,Maar vond het weer een beetje tegen vallen.Vandaar Zeist , en we wilden er zowiezo voor die tijd nog even heen om de zaak te verkennen.
Het hotel wat wij van vrijdag op zaterdag geboekt hebben is ,
Hotel Woudschoten.
van dijk schreef:Dat zit vlak bij het KNVB. heb je ook het Slot gezien?
Ja , maar we konden de auto in de verste omgeving niet kwijt.En ga geen 3/4 km lopen , en de auto ergens tussen de rest zetten.
Er was ook iets te doen daar , want alles was afgezet, en veel politie op de been.Zal wel zijn , om het verkeer om te leiden.