Vroeg me af wie er nog meer de Nitron Track set hebben gemonteerd en met welke settings (aantal klinks vanaf hard, bump en rebound) zij dan rijden Dit om een idee te hebben voor ik aan het circuit werk ga beginnen en de juiste set-up voor mij te vinden...
Waarschijnlijk, de meeste hier rijden met de 'Sport' set (éénweg verstelbaar) waarbij de in en uitgaande slag "gekoppeld" aan elkaar zijn bij verstelling... bij de 'Track' set zijn de in en uitgaande slag onafhankelijk verstelbaar
Ik wel, maar helaas is de prijs er ook na. Niet dat ik verstand er van heb om ze in te stellen maar ik zou ze dan wel in kunnen laten stellen na mijn wensen.
Vanaf 14-7 ben ik weer een aantal weken in de "zandbak" en voor die tijd moet ik nog oefeningen in o.a. Italië en Spanje draaien, dus ben bang dat ik pas vanaf oktober echt data kan prikken (Anders krijg ik thuis ruzie.)
Alleen de middag van 7 juli, "Vijverberg Troffee" op Assen, staat met potlood in de agenda...
Time Attack staat voor de blauwe kogel misschien wel op de agenda, maar niet met mij achter het stuur... vandaar dus ook misschien