KOPENMarcel schreef:Vraagje aan de hardtoprijders...........
Heb je met je hartop ook veel minder herrie in je auto
Ik hoor mijn softtop namelijk werken, en de wind doet ook zijn best

KOPENMarcel schreef:Vraagje aan de hardtoprijders...........
Heb je met je hartop ook veel minder herrie in je auto
Ik hoor mijn softtop namelijk werken, en de wind doet ook zijn best
Ja ik moet eerlijk dat ik geen idee heb of ik er in de winter veel mee zal rijden........als het glad is in ieder geval niet, mij te link, je voelt nou al als het nat is en je geeft gas in de bocht dat die kont wil gaan zwabberen.Gerard schreef:Ik vindt het geluid niet het belangrijkste. Omdat ik in de winter er ook mee rijd is voor mij belangrijk dat het warmer is en blijft.
Luister en huiver.Marcel schreef:Haha Jans.........je hoort niks meer van de herrie bedoel jejans schreef:
Hi Marcel
Als ik de hardtop er op doe ,is het net een gewone auto.Je hoort niks meer.
jans![]()
Heb jij trouwens een originele of een lichtere die die engelsen verkopen
Dat heeft weer twee voordelenSteV6 schreef:Ha, ha, ha.
Sinds Jans Turbo bij de tuner is geweest hoor je inderdaad helemaal niets meer van de rijgeluiden .... het enige wat je hoort is het sissen en blazen van de turbo, andere geluiden komen er domweg niet meer overheen. En dat heeft niets meer met de soft- of hardtop te maken
SteV6
Je hebt een PB.Gerard schreef:Ik heb vandaag een hardtop opgehaald in Keulen. Ik had op Ebay geboden op een hardtop maar helaas had ik niet het hoogste bod. Ik had 800 euro geboden. Helaas dacht ik.![]()
Vanmorgen een mailtje van iemand die ook een hardtop te koop had en die kon ik krijgen voor 750 euro.Hij had zijn speedster nadat hij hem een week had op een hoop gereden.
![]()
Kom ik vanavond thuis heb ik weer een mailtje dat de koop van de hardtop waar ik op had geboden niet door is gegaan. Dus als er iemand interesse heeft