Vanuit binnen de deur open maken gaat wat moeilijk. Het "kapje" om de hendel zit los waardoor de hendel niet goed werkt.
Hoe krijg ik de panelen van de deur gedemonteerd? Ik ben namelijk bang dat ik dingen ga afbreken?
Dan heb ik meteen nog een vraagje. Het hendeltje waarmee je de voor motorkap opent, kan je die makkelijk bestellen en zoja waar? Of heeft van der Kooi ze op voorraad?
portier
Met beleid.
Er zitten plastic pennen met kartels in het polyester gedrukt en deze moeten met kracht terug getrokken worden.
Maar je kunt ook het zilvere gedeelte vlak bij het kapje van de handgreep lostrekken wanneer je dan daarchter kijkt zie je spreidpennetjes zitten 2x deze vernieuwen of opnieuw vastdrukken.
Het zilvere gedeelte zit met dezelfde plastic dingen in het zwarte gedeelte gedrukt.
Er zitten plastic pennen met kartels in het polyester gedrukt en deze moeten met kracht terug getrokken worden.
Maar je kunt ook het zilvere gedeelte vlak bij het kapje van de handgreep lostrekken wanneer je dan daarchter kijkt zie je spreidpennetjes zitten 2x deze vernieuwen of opnieuw vastdrukken.
Het zilvere gedeelte zit met dezelfde plastic dingen in het zwarte gedeelte gedrukt.