allen schreef:Officieel is je chassis dus total loss. Kan iemand dat bevestigen?
Als je de richtlijnen van Lotus en Opel strikt volgt: correct.
Als de vervorming *niet* de lijm-verbinding op de andere chassisbalk heeft bereikt, dan kan er overwogen worden om het uiteinde op een andere wijze te vervangen, hoewel dit 100% gegarandeerd geen erkend goedgekeurde reparatie gaat zijn.
Hierbij wel de kanttekening dat ook dit uiterst zorgvuldig moet gebeuren. Dit deel vormt samen met de balk in de deur de zij-beschermingvan de auto.
Ieder moet dit voor zichzelf bepalen of dit een goede oplossing is of niet.
Hopelijk wordt het reparatie proces goed gedocumenteerd met foto's, zodat deze bij evt. verkoop van de auto erbij worden gedaan en een nieuwe eigenaar weet waar hij/zij aan begint.
Al met al gaat dit als ik zo op de foto's kijk het repareren van deze auto een flink prijzige actie worden.. De verlichting units alleen al zijn niet goedkoop..
Als een hoop polyester-werk zelf gedaan wordt qua reparaties, dan is er in ieder geval een deel van de kosten te drukken. Anders komen er nog nieuwe clams etc. bij.
Veel succes in ieder geval met de reparatie van de auto. Er gaan nog heel wat uurtjes in zitten als ik zo kijk.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..