Deze middag even rap een tankdop met buitenring gehaald bij ajvo (Ivo), voor een zeer redelijke prijs en hij heeft nog wel wat andere dingen liggen voor de speedster. Als je er bent dan zie je tegelijk ook even een gestript chassis van een speedster, wel een leuk project waar hij mee bezig is maar a hell of a job
Richard schreef:Deurpanelen compleet? (kleur)
Wat kost het zwarte gedeelte van de bijrijderskant en heeft deze geen gordel schade?
Haal het paneel eraf haal de nietjes eruit plamuur de deukjes glad.Het meeste werk is het paneel eraf halen.Er is al iemand die heeft het paneel met klittenband vastgezet.Zit muurvast
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Soms heb ik het idee dat de hele auto met klittenband aan elkaar vast zit. Ik heb tegenwoordig 3 verschillende soorten klittenband op rol om allerhande dingen vast te zetten.
vlieger schreef:Je hebt niet toevallig een kunststof afdekplaat zoals die bovenop het motorblok van de 2.2 zit? De mijne is helaas beschadigd. Ik vraag het maar ...
Richard schreef:Deurpanelen compleet? (kleur)
Wat kost het zwarte gedeelte van de bijrijderskant en heeft deze geen gordel schade?
nee heeft geen gordel schade voor de prijs even bellen 0615955280
Haal het paneel eraf haal de nietjes eruit plamuur de deukjes glad.Het meeste werk is het paneel eraf halen.Er is al iemand die heeft het paneel met klittenband vastgezet.Zit muurvast