Horloges...

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Horloges...

Bericht door Super7 »

Na veel getwijfel ga ik het niet doen..

De Tag Heuer Monaco (eventueel zelfs de Limited Edition Steve McQueen) kost toch echt veel geld voor een horloge..

Om nu toch af en toe aan het gevoel te wennen, ook al is het niet echt iets .. vroeg ik me af.... kent iemand deze??

http://www.replica-watches-shopping.com ... -1217.html
http://www.replica-watches-shopping.com ... -1226.html

Zoja wat is je ervaring ermee? Zijn zo ook ergens in NL te koop?
stef666

Bericht door stef666 »

Als je van plan bent om immitatie te kopen zou ik je dat af raden, de kwaliteit is in véél gevallen gewoon bedroevend. Ik ben persoonlijk van mening dat je dan beter even door kan sparen en dan misschien een iets goedkoper merkhorloge kopen.

Ik heb in het verleden ook wel een paar replica's gehad, maar het is het toch altijd nét niet. :?
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

ik heb lang geleden (10 jaar) ook veel geld aan een Tag Heuer uitgegeven en er geen moment spijt van gehad. Ik draag hem nog steeds dagelijks. Af en toe gaat ie naar zwitserland voor onderhoud en op die manier kun je er lang mee doen.
Nadeel (of juist voordeel) is dat je niet snel geneigd bent om eens een ander horloge te kopen, omdat meerdere van dergelijke horloges wel erg duur wordt en je een goedkoper horloge waarschijnlijk zelden gaat dragen.

Zo ook zo'n replica: gaat zeker niet zo lang mee, en je blijft nadenken over andere horloges. Kost uiteindelijk meer geld...
linne150

Bericht door linne150 »

12Esc schreef:ik heb lang geleden (10 jaar) ook veel geld aan een Tag Heuer uitgegeven en er geen moment spijt van gehad. Ik draag hem nog steeds dagelijks. Af en toe gaat ie naar zwitserland voor onderhoud en op die manier kun je er lang mee doen.
Nadeel (of juist voordeel) is dat je niet snel geneigd bent om eens een ander horloge te kopen, omdat meerdere van dergelijke horloges wel erg duur wordt en je een goedkoper horloge waarschijnlijk zelden gaat dragen.

Zo ook zo'n replica: gaat zeker niet zo lang mee, en je blijft nadenken over andere horloges. Kost uiteindelijk meer geld...

EN je blijft ZELF weten dat je met een NEPPER loopt en je dus groter voordoet dan je bent,.............DAT dan weer WEL!
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Super7

Bericht door Super7 »

De reden waarom ik aan imitatie denk is dat ik alles binnen 2 jaar beu ben... auto's, huizen.. ja zelfs...

Een degelijk horloge koop je voor een periode langer dan 2 jaar..
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

da's waar, maar als je het met auto's vergelijkt: als je een lotus wilt koop je toch ook niet een nepper?
o ja, toch wel :wink:
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt. Als de imitatie tegenvalt kun je altijd nog een andere kopen, kosten vallen wel mee.
Elise
Mega lid

Genuine

Bericht door Elise »

Ik zou altijd een Genuine horloge kopen, dan koop je altijd kwaliteit :wink:
Bijlagen
genuine.jpg
genuine.jpg (25.76 KiB) 2932 keer bekeken
stef666

Bericht door stef666 »

12Esc schreef:ik heb lang geleden (10 jaar) ook veel geld aan een Tag Heuer uitgegeven en er geen moment spijt van gehad. Ik draag hem nog steeds dagelijks. Af en toe gaat ie naar zwitserland voor onderhoud en op die manier kun je er lang mee doen.

Hier hetzelfde, maar de Tag ligt toch al enige tijd ongedragen opgeborgen. Ik draag nu voornamelijk mijn Citizen Promaster Skyhawk.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Toen ik pas in Canda was bij een juwelier probeerde de beste man me vannalles aan te smeren (neem het hem eens kwalijk). Toen ik zei dat ik Formule1 fan was kreeg ik soepeltjes een Tag Heuer Indy 500 Edition om m'n pols geschoven. Maar buiten dat ik geen Indy 500 fan ben, vond ik 1000 dollar ook net ff te veel om zo nonchalant tijdens m'n vakantie uit te geven...

Deze van Hublot zag ik pas in een advertentie in het topgear magazine:
Afbeelding
Errug mooi! :!:

Maarre ontopic......nee, ik zou geen replica kopen. Ook al zou het geen slechte kwaliteit zijn, het is het gewoon niet. Ga dan gewoon eens op je gemak bij een juwelier kijken of er niet iets is dat beter bij je budget past. Er zit altijd best wel iets tussen. Tenzij het je om het merkje gaat dat je wilt showen, dan zou je voor de replica kunnen gaan. Hij's idd wel mooi die van Steve McQueen. Ik hou wel van Oranje. (deze wil ik binnenkort kopen...)
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik zou dan liever nog een originele plastic Swatch dragen voor een paar tientjes. Dit is een beetje als een naar Ferrari omgebouwde Peugeot 406. :idea:
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Zoveel geld willen geven aan een horloge :shock:. Ben ik dan echt de enigste simpele werkmens hier op het forum :wink:. Ik draag bijna nooit meer een horloge en als ik het uur wil weten kijk ik wel even op de digitale klok van mijn goedkope nokia gsm :lol:
Laatst gewijzigd door Robin op 29 jun 2008 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
klinkske
Lid

Bericht door klinkske »

Een horloge voor mannen is zo als voor vrouwen schoenen, I'm affraid.

Zou lotus eigenlijk zowel horloges als auto's maken?
Een beetje mx 5 fan heeft de horlogeset vd 10 TH AE :)

Ik heb een Seiko van 500 euro. Ik draag meestal een casiootje van 40 euro :)

De horloges van Swiss army knife (victorinox) vind ik heel mooi, maar ze hebben geen alarm. Mijn seiko wel (wijzerplaten én toch alarm)

Ik kon ook niet kiezen :)

http://www.victorinoxswissarmy.com/inde ... nt_prm=ANY
linne150

Bericht door linne150 »

allen schreef:Ik zou dan liever nog een originele plastic Swatch dragen voor een paar tientjes. Dit is een beetje als een naar Ferrari omgebouwde Peugeot 406. :idea:

:woship:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Nu ben ik eigenlijk wel hypocriet, want ik rijd een naar Opel omgebouwde Lotus. :twisted: :wink:
Plaats reactie