allen schreef:Voor als je teveel geld hebt. Niet het geval als ik in m'n spaarvarken kijk. Showercap moet ik eens overwegen maar ook dan wil ik nogsteeds een keer een hardtop. Nitrons - hardtop, nitrons - hardtop, nitrons - hardtop... zucht...
Ja dat is echt makkelijk >>> Fuck de hardtop!!
Inderdaad lulhannes, daar ga je toch niet over twijfelen!!!???
Gezien jouw dak met inbouwde schoorsteen kom je niet bepaald geloofwaardig over.
Iig ff snel m'n tracktooltje afmaken, dan kan ik hopelijk binnen een 2 of 3 maanden de juiste keuze maken.
allen schreef:Gezien jouw dak met inbouwde schoorsteen kom je niet bepaald geloofwaardig over.
Iig ff snel m'n tracktooltje afmaken, dan kan ik hopelijk binnen een 2 of 3 maanden de juiste keuze maken.
Ja, Flap heeft makkelijk praten want die heeft beide! Maar...ik zou ook Nitrons nemen. En dan een showercapje erbij voor de winter. Zelf heb ik de Nitrons vervangen voor de originele dempers/veren, maar wist niet hoe snel ik de Nitrons weer terug moest plaatsen. Wat een verschil!
Groeten,
Nico
N.B. Flap, gezien je nieuwe onderschrift heb je een speeltje met tieten Toch geen opblaaspop gekocht om te oefenen ?