Even voorstellen....
- Bitterkoekje
- Lid
Even voorstellen....
Hallo allemaal,
Ik ben Bitterkoekje, en sinds afgelopen zondag hopeloos verliefd op de Opel Speedster. Na een geweldige rit met Mark van de Maasvlakte naar Rotterdam weet ik het zeker. Mijn 2 maanden oude Fiat 500 gaat snel op Marktplaats, en op korte termijn gaat er een Speedster komen.
Ik ben nog aan het dubben over de kleur. Oranje is wel heel gaaf. Maar een zwarte is iets klassieker. Ik ga er niet zoveel aan doen als Mark. Keep it simpel is dan ook mijn motto. Trouwens, al het geld gaat in de Volvo van mijn vriend zitten. Gedwongen simpel dus.....
Het kan raar lopen...Ik heb de Speedster altijd al een mooie auto gevonden, maar nu MOET ik er 1 hebben.
Groetjes,
Bitterkoekje
Ow....de reden dat Mark en ik op de Maasvlakte waren.
Ik ben Bitterkoekje, en sinds afgelopen zondag hopeloos verliefd op de Opel Speedster. Na een geweldige rit met Mark van de Maasvlakte naar Rotterdam weet ik het zeker. Mijn 2 maanden oude Fiat 500 gaat snel op Marktplaats, en op korte termijn gaat er een Speedster komen.
Ik ben nog aan het dubben over de kleur. Oranje is wel heel gaaf. Maar een zwarte is iets klassieker. Ik ga er niet zoveel aan doen als Mark. Keep it simpel is dan ook mijn motto. Trouwens, al het geld gaat in de Volvo van mijn vriend zitten. Gedwongen simpel dus.....
Het kan raar lopen...Ik heb de Speedster altijd al een mooie auto gevonden, maar nu MOET ik er 1 hebben.
Groetjes,
Bitterkoekje
Ow....de reden dat Mark en ik op de Maasvlakte waren.
- Bijlagen
-
- Speedster.jpg (217.9 KiB) 5082 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Bitterkoekje op 01 jul 2008 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bitterkoekje
- Lid
- Bitterkoekje
- Lid
- Piet
- Giga lid Carbon
Ah een echte auto! Stof heeft zijn voordelen. Is niet zo heet in de zomer en bij het betere bochten werk (wat ik natuurlijk niet doe) blijf je beter op je plek zitten.Bitterkoekje schreef:Grappig dat je dat zegt Piet. Zat toevallig net naar een rode te kijken. Alleen geen leerpiet schreef:Welkom Bitterkoekje.
Kleur houdt hier de gemoederen altijd bezig. Maar ik weet zeker dat je straks de juiste (rood) kleur kiest.
Je kunt overigens de stoelen er uit halen en vervangen door andere. Ik heb nog een setje zwarte leren staan die ik eventueel wel kan ruilen tegen stoffen (Mits in goede staat)
Maar dat moet ik dat wel vrij snel weten aangezien het de bedoeling was die leren stoelen in mijn auto te plaatsen ter vervanging van mijn versleten (je raad het al) stoffe stoelen.
- Bitterkoekje
- Lid
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... al=5&pos=1piet schreef:Ah een echte auto! Stof heeft zijn voordelen. Is niet zo heet in de zomer en bij het betere bochten werk (wat ik natuurlijk niet doe) blijf je beter op je plek zitten.Bitterkoekje schreef:Grappig dat je dat zegt Piet. Zat toevallig net naar een rode te kijken. Alleen geen leerpiet schreef:Welkom Bitterkoekje.
Kleur houdt hier de gemoederen altijd bezig. Maar ik weet zeker dat je straks de juiste (rood) kleur kiest.
Je kunt overigens de stoelen er uit halen en vervangen door andere. Ik heb nog een setje zwarte leren staan die ik eventueel wel kan ruilen tegen stoffen (Mits in goede staat)
Maar dat moet ik dat wel vrij snel weten aangezien het de bedoeling was die leren stoelen in mijn auto te plaatsen ter vervanging van mijn versleten (je raad het al) stoffe stoelen.
Mag verwachten dat met 15000 km de stoelen nog in orde zijn. Wel lekker...rood met zwart leer.
- Bitterkoekje
- Lid
www.exclusieve-fotografie.nl voor de eerste foto's.allen schreef:Meer foto's graag!
En welkom Mevrouw Natasha Bitterkoekje...
- Bitterkoekje
- Lid
Ok....de rode gaat hem niet worden. Een @#$ aan de telefoon, daar gaan mijn centjes dus mooi niet heen. Een cursus klantvriendelijkheid heeft de beste man dus niet gehad.
Morgen naar het oosten van het land voor een zwarte met zwart leer. De auto is van Januari 2003 met 20000 km. 25450 Euro.....Ik ben zooo benieuwd.
Is het handig om eerst een ANWB keuringsraport op te laten maken?
Morgen naar het oosten van het land voor een zwarte met zwart leer. De auto is van Januari 2003 met 20000 km. 25450 Euro.....Ik ben zooo benieuwd.
Is het handig om eerst een ANWB keuringsraport op te laten maken?
- Bijlagen
-
- 115555035701.jpg (271.15 KiB) 4940 keer bekeken